Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77365.Autobus č. 900 Rokytnice nad Jizerou - Praha, Černý Most nezastavil v sobotu 13.7.2024 na zastávce, kde měl..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2024, před 6 měsíci

Vladimír Hnyk

Znění stížnosti

V sobotu 13.7.20244 autobus linky č 900 Horní Rokytnice nad Jizerou - Praha černý Most, odjezd z Horní Rokytnice nad Jizeru
v 8:41 hod., nezastavil na první zastávce Rokytnice nad Jizerou, Klub mládeže, příjezd 8:42 hod. a projel rychlostí cca 50 km/hod. kolem nás čekajících a vůbec ani nepřibrzdil, i když jsme na něho mávali a volali, ať zastaví.
Na zastávce jsme čekali já a moje manželka (důchodci), dvě ženy s dvěma malými dětmi, tedy celkem 6 osob. Za těch několik
let, co tento spoj zastavuje dle jízdního řádu na zastávce Rokytnice nad Jizerou, Klub mládeže, se nám to ještě nestalo
a to jezdíme často, protože máme v Rokytnici rekreační domek.


Požadované řešení

Vysvětlení důvodu průjezdu zastávky bez zastavení, kde čekalo celkem 6 osob včetně malých dětí.
Potrestání řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 14:55, před 6 měsíci

Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 18:27, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.