Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V sobotu 13.7.20244 autobus linky č 900 Horní Rokytnice nad Jizerou - Praha černý Most, odjezd z Horní Rokytnice nad Jizeru
v 8:41 hod., nezastavil na první zastávce Rokytnice nad Jizerou, Klub mládeže, příjezd 8:42 hod. a projel rychlostí cca 50 km/hod. kolem nás čekajících a vůbec ani nepřibrzdil, i když jsme na něho mávali a volali, ať zastaví.
Na zastávce jsme čekali já a moje manželka (důchodci), dvě ženy s dvěma malými dětmi, tedy celkem 6 osob. Za těch několik
let, co tento spoj zastavuje dle jízdního řádu na zastávce Rokytnice nad Jizerou, Klub mládeže, se nám to ještě nestalo
a to jezdíme často, protože máme v Rokytnici rekreační domek.
Vysvětlení důvodu průjezdu zastávky bez zastavení, kde čekalo celkem 6 osob včetně malých dětí.
Potrestání řidiče.
|
Tweet |
Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.