Počet nahlášených stížností: | 137 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
Ano, stalo se nedorozumění a ke dvěma svym inzerátům jsem dal číslo na pána kterému jsem se sám chystal volat ohlledne koupě Macbooku. Po sléze jsem si inzerát znovu chtěl dohledat a použil jsem "Moje inzeráty a tam číslo vyplnil" V danou chvílí mě nenanadplo že si prohlížeč nové číslo zapomatuje a vložil jsem tedy další dva inzeráty (Konkrétně to byl iPhone 15 Pro Max HP Pavilion) Místo jakéhokoliv upozornění at už na email či telefon okamžitý ban na číslo. To jako vážně přijde tohle někomu normální? Bazos je plný podvodu a nesmyslů a když se někdo snaží popsat věci k prodeji tak jak to má být a ještě má za polední měsíc 5 hodnocení a to většinou z dobírek. Tak dostane ban? - Dnes odpoledne ten učet šel. Takže jsem druhý odebral protože inzerovat jsem chtěl. Nyní jsem zjisti že mam číslo opět blokované. Přitom předtím mi nešlo ani se přihlasit do aplikace Bazos a teď odpoledne to šlo. Za svoji chybu jsem se asi 3x omluvil v e-mailu dokonce jsem majiteli poslal datovou zprávu. A žádná odpověď. Nevím očekával bych ze strany majitele trochu jiné řešení nebo takhle by se měl chovat k podvodníkům na webu.
Nabízený HP notebook. iPhone 15 Pro Max
Odblokovaní telefonního čísla.
- Myslím že chybu snad může udělat každy!
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.