Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Pořád jen posílají email že mám napsat jak to chci poslat, platil jsem dobírkou takže vypleněno stejně. Pošlou email že mám dát účet což v dnešní době se mě fakt nechce. Takže znovu posílám správně vyplněné jméno i adresa na poštu kde jsem zboží vyzvedával a chci poslat dobírkou. Nejde to vyřídit pořád vše dokola.
Uschované boxy na boty
Vrátit peníze dobírkou na mou adresu
|
Tweet |
Při nákupu zboží na dobírku e-shopy obecně požadují uvedení účtu, na který mohou spotřebiteli vrátit peněžní prostředky po odstoupení od smlouvy. Účet se většinou uvádí přímo ve formuláři, který se přikládá k vrácenému zboží. Jestliže spotřebitel tak neučinil, doporučujeme se se společností spojit a číslo účtu jí sdělit.
Prodávající je tak povinen po odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli peněžní prostředky stejnou formou - tj. v penězích (vouchery, kredity atd. - pouze v případě, kdy spotřebitel s takovou formou vrácení peněžních prostředků souhlasí).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.