Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#77373Navrácení peněz po odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2024, před 6 měsíci

Libor Jeřábek

Znění stížnosti

Pořád jen posílají email že mám napsat jak to chci poslat, platil jsem dobírkou takže vypleněno stejně. Pošlou email že mám dát účet což v dnešní době se mě fakt nechce. Takže znovu posílám správně vyplněné jméno i adresa na poštu kde jsem zboží vyzvedával a chci poslat dobírkou. Nejde to vyřídit pořád vše dokola.


Produkt

Uschované boxy na boty


Požadované řešení

Vrátit peníze dobírkou na mou adresu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 14:22, před 5 měsíci

Při nákupu zboží na dobírku e-shopy obecně požadují uvedení účtu, na který mohou spotřebiteli vrátit peněžní prostředky po odstoupení od smlouvy. Účet se většinou uvádí přímo ve formuláři, který se přikládá k vrácenému zboží. Jestliže spotřebitel tak neučinil, doporučujeme se se společností spojit a číslo účtu jí sdělit.

Prodávající je tak povinen po odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli peněžní prostředky stejnou formou - tj. v penězích (vouchery, kredity atd. - pouze v případě, kdy spotřebitel s takovou formou vrácení peněžních prostředků souhlasí).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2024 18:52, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.