Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnem 8.7 mi byla odeslána zásilka z Chomutova která byla naposledy mapována v Ústí nad Labem 10.7 tam informace o zásilce končí. Po mém pátrání byla nakonec 11.7 ve 4 ráno v Jihlavě kam jsem si dojel osobně. Tam jsem zjistil že zásilka je odeslána do Holubic na controlling. V zásilce jsem měl řídící jednotku do automobilu který mám kvůli nedodržení smluvních podmínek z vaší dále nepojízdný, běží mi dovolená a já tak nemohu cestovat. Jsem absolutně nespokojený s informovatelností z vaší strany a vaše služby již nikdy nevyužiji a každému doporučím totéž. Odpověď buďte trpělivý na otázku zda dostanu kontakt do Holubic mi opravdu nestačí a velice mě zaráží komunikace mezi vámi a koncovým zákazníkem.
Řídící jednotka
Byl bych opravdu rád aby se ke mě zásilka dostala nepojzději do zítřejšího dne abych to nemusel řešit právními kroky!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Bejvle, podle vašeho popisu byla zásilka zřejmě předána kolegům z oddělené Kontroly logistických procesů. Postupujeme tak v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami například v případech, kdy je zásilka viditelně poškozená a mohla by ohrozit přepravu zásilek ostatních zákazníků. Přesný důvod, proč se zde vaše zásilka nachází, by vám měli sdělit kolegové, s nimiž jste již v kontaktu. Jakmile pro vás budou mít nové zprávy, měli by se spojit buď s vámi nebo s odesílatelem zásilky a záležitost dořešit, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.