Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#77382Přeplacený nákup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2024, před 6 měsíci

Jméno Tichá

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.7.2024 jsem zakoupila na vaší pobočce Globus Karlovy Vary 5 věcí. Po návratu domů/Cheb/,jsem zjistila, že mi bylo naúčtovano o 83,-Kč více, tudíž pokladní č.*** musel mít o tuto částku více na pokladně. Nevím, zda to bylo nepozorností,nebo úmyslně. Jsem důchodce a návrat do prodejny by mě stál více, než 83,-. Po mé zkušenosti zřejmě omezím nákupy v řetězci Globus, neboť by mě nenapadlo, že na 5 položkách se může pokladní splést. S pozdravem Tichá Margita


Požadované řešení

Nemohu chtít navrácení částky, protože to může být z mé strany pouze tvrzení, ale doporučuji řádně označit hračky pro domácí zvířata, což není a poučení pro pokladní, aby pracovali pomalu a zodpovědně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 10:54, před 6 měsíci

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby si účtenky kontrolovali vždy po učinění nákupu v prostorách tomu určených.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2024 11:56, před 6 měsíci

Vážená paní Tichá, tato situace nás velice mrzí. Prosíme Vás o zaslání fotografie účtenky anebo sdělení jejího čísla, abychom mohli situaci prověřit a zjednat nápravu. Děkujeme, Váš Globus.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.7.2024 21:33, před 6 měsíci


Jméno Tichá

Dobrý večer, zasílám účtenku nákupu. Tichá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2024 09:53, před 6 měsíci

Dobrý den, paní Tichá,
děkujeme za zaslání účtenky a prosíme o informaci, v jaké položce se jedná o přeplatek?
Přejeme hezký den, Váš Globus

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:21, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2024 20:36, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.