Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 14.7.2024 jsem zakoupila na vaší pobočce Globus Karlovy Vary 5 věcí. Po návratu domů/Cheb/,jsem zjistila, že mi bylo naúčtovano o 83,-Kč více, tudíž pokladní č.*** musel mít o tuto částku více na pokladně. Nevím, zda to bylo nepozorností,nebo úmyslně. Jsem důchodce a návrat do prodejny by mě stál více, než 83,-. Po mé zkušenosti zřejmě omezím nákupy v řetězci Globus, neboť by mě nenapadlo, že na 5 položkách se může pokladní splést. S pozdravem Tichá Margita
Nemohu chtít navrácení částky, protože to může být z mé strany pouze tvrzení, ale doporučuji řádně označit hračky pro domácí zvířata, což není a poučení pro pokladní, aby pracovali pomalu a zodpovědně.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby si účtenky kontrolovali vždy po učinění nákupu v prostorách tomu určených.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Vážená paní Tichá, tato situace nás velice mrzí. Prosíme Vás o zaslání fotografie účtenky anebo sdělení jejího čísla, abychom mohli situaci prověřit a zjednat nápravu. Děkujeme, Váš Globus.
Dobrý večer, zasílám účtenku nákupu. Tichá
Dobrý den, paní Tichá,
děkujeme za zaslání účtenky a prosíme o informaci, v jaké položce se jedná o přeplatek?
Přejeme hezký den, Váš Globus
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.