Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77388Ostraha Říčany 13.cervence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2024, před 6 měsíci

Zdeněk Kryl

Znění stížnosti

Vlak měl zpoždění což chápu a respektují .já sem se slušně zeptal jak dlouho bude stát vlak že bych si došel dát cigaretu .průvodci byl v pořádku ale pan z ostrahy který se mně před tím ptal jestli bych mu sehnal drogu pervitin.kteremu jsem řekl že o tomhle nemám vůbec ponětí.taky kouřil na nástupišti cigaretu kterou jsem já na nástupišti ani nezapálil.mam foto na mě zalolal policii že dělám problémy přitom jsem byl slušný a ohleduplný .tento člověk mi vyhrožoval a urážel i po odjezdu policie.


Produkt

Tento člověk vám dělá ostudu


Požadované řešení

Je na vašem uvážení ale pana se asi obávám kam můžu poslat foto


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 14:28, před 6 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže má spotřebitel podezření, že se ostraha vlaku dopouští protiprávního jednání, doporučujeme mu se obrátit přímo na Policii ČR, která by mohla celou situaci prověřit.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.