Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Zapojeni internetu
Modem starší nefunkční přidejte na pobočku tam vám řeknou ať hodíte do koše modem rusila sem pana jelikož končil službu …
Pan neměl zájem ani mi dat doklad o tom ze sem medem teda nechala na pobočce správně mě mel dat novéj a domluvit se alespoň ne nemá zájem vůbec profitovat pro firmu přece si to odsedim na kulach a půjdu dóm …
Další vola z infolinka omlouvá se vše vyřeší asi 6 pak vola po každé někdo jiný tak každému tomu jednomu dotyčnému říkáte jedno a to samé co se stalo proč ATd atd … jako asi normální praktika chtějí člověka dostat do léčebny …
A grooo je ano paní přiveze e internet technik ve čtvrtek 15:00 buďte doma dam si volno po 14 dnech čekání a pak nikde volám na linku říkám dobrý den mužů se poptat má mě přijít technik ne nepřide tady nic není psané ATd atd normálně na ni mluvím ona na mě hlasitě říká. Nezvyšujte hlas a položí telefon !!! To je krásná práce ta si to asi odsedí na své smunde !!! Další co nemá co hledat v práci co komunikuje s lidmi volám po půl minutě znovu zvedne příjemná slečna všechno vysvětli najednou to de jelikož je normální a chce se ji pomoci !!! A říká zavolám domluvíme ať vám znovu zavolaji z techniku ATd je to už 6 den ještě nikdo nevolal do Vánoc asi zavolání a možná mě ten internet někdo kompetentní přiveze !!
Internet
Výměna modemu ale nic neproběhlo
Zaměstnanci nemají zájem dojet !
|
Tweet |
Jestliže si spotřebitel objednal výměnu modemu a společně se se zaměstnancem společnosti (na pobočce či po telefonu) domluvil na určitém termínu, kdy se technik ke spotřebiteli k instalaci a zprovoznění nového modemu dostaví, mělo v tento termín taktéž k instalaci nového modemu dojít.
Pokud k instalaci nedošlo, doporučujeme spotřebiteli u společnosti uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné podat:
- písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo
- elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo
- osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Společnost je povinna vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
Spotřebitel může reklamovat i službu, kterou nemohl z důvodu na straně společnosti využít. Výsledkem uznané reklamace poté může být přiměřená sleva odpovídající době, po kterou nebylo možné službu využívat.
Zároveň se domníváme, že v případě kdy se technik společnosti bez předchozí omluvy nedostaví k výměně modemu, může spotřebitel požadovat po společnosti i náhradu škody, a to za podmínky, že by společnost předem o určité skutečnosti (např. že si kvůli návštěvě technika musí vzít volno v práci) informoval.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Várgkv, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce techniků musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Nakonec medem po měsíci a půl byl doručen !
S tím ze jeden měsíc internetu nemusím zaplatit ale je to ten měsíc co internet sem ani neměla doma jelikož běžela dal faktura !
Nemám slov na tuhle společnost
Internet funguje ale nic víc už po nich chtít nebudu jako poděkování mě mohli alespoň dat zadarmo TV na doma na rok za to co předvedli tam všichni ale necháme to tak sem rada ze mě modem hodil před dveře nainstalovala sem ho sama a ať si pracuji dal a daří se jim už nechci nic doufám ze internetem nebude už problém alespoň na par let a nechci řešit dal nic !
Děkujeme spotřebitelce za informaci.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.