Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#77402Vela vypadkov internetu za posledne 3 mesiace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2024, před 6 měsíci

Jana Skalova

Znění stížnosti

Dobry den,
Za posledne cca 3 mesiace som mala uz asi 7 vypadkov pevneho internetu a snad vzdy to bol nejaky istic, mozno okrem jedneho pripadu. Mohli by ste s tym prosim nieco robit? Pracujem z domu a toto je pre mna neprijatelne a absolutne neprofesionalne z vasej strany. Ako vyriesenie reklamacie by som hlavne chcela aby sa vypadky neopakovali a tiez by sa mi pacila nejaka zlava na vyuctovani alebo nieco podobne. Pretoze uz som uprimne dost vytocena. A este vzdy musim volat, lebo vas monitorovaci system je asi neschopny a nerobi vobec nic. Na linke vas zamestnanec je vzdy prekvapeny a vysiela tam technikov. Nechapem ako taky velky poskytovatel internetu moze mat nefunkcny monitorovaci system. Ak vobec nejaky mate. Roky bolo vsetko v poriadku, takmer ziadne vypadky na tejto adrese. A teraz to je skoro kazdy tyzden. Robte s tym nieco prosim.
S pozdravom,
Jana Skalova

Tuto staznost som uz poslala aj oficialnou cestou cez reklamacie, ako ste pisali v reakciach na ine staznosti na tejto stranke. Sem to davam hlavne pre inych ludi, ak by sa im dialo toto iste. Co mi pripomina, ze mozno by som mohla skusit sa skontaktovat s ostatnymi zakaznikmi z mojej oblasti, pretoze oni mali tieto vypadky uplne rovnako, na linke mi povedali, ze to ovplyvnuje asi 400 zakaznikov vzdy. Takze by sme mohli spolu pozadovat nejake odskodne.


Produkt

Vodafone/UPC internet


Požadované řešení

Financne odskodnenie
Odstranenie zavad, aby sa situacia uz neopakovala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2024 08:56, před 6 měsíci

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2024 14:23, před 6 měsíci

Dobrý den, paní Skalova, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Z Vašeho popisu vyplývá, že už jste již podala reklamaci. Věřím, že na základě této reklamace kolegové celou situaci důkladně prověří a zašlou Vám vyjádření. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:19, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.8.2024 17:57, před 5 měsíci


Jana Skalova

Hodnocení:

Komentář: Uznali moju reklamaciu, dostala som zlavu na vyuctovanie a nakoniec vyriesili aj problematicky jistic, ktory stale padal. V jeden den som totiz mala snad 3x ci 4x vypadok a potom som aj osobne stretla technika ako tam nestastne pozera do tej skrine a snazi sa zistit co je spatne. Takze na moj vkus to trvalo celkom dlho nez to zacali riesit fakt poriadne, ale nastastie to vyzera, ze sa im to podarilo vyriesit a dostala som aj zlavu vo vyuctovani. Samozrejme to nebolo nejak vela penazi, ale ide o princip. Takze nakoniec sa to podarilo vyriesit. Dakujem. Sem som to pisala hlavne kvoli dalsim ludom, ktori by riesili nieco podobne.