Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den,
Za posledne cca 3 mesiace som mala uz asi 7 vypadkov pevneho internetu a snad vzdy to bol nejaky istic, mozno okrem jedneho pripadu. Mohli by ste s tym prosim nieco robit? Pracujem z domu a toto je pre mna neprijatelne a absolutne neprofesionalne z vasej strany. Ako vyriesenie reklamacie by som hlavne chcela aby sa vypadky neopakovali a tiez by sa mi pacila nejaka zlava na vyuctovani alebo nieco podobne. Pretoze uz som uprimne dost vytocena. A este vzdy musim volat, lebo vas monitorovaci system je asi neschopny a nerobi vobec nic. Na linke vas zamestnanec je vzdy prekvapeny a vysiela tam technikov. Nechapem ako taky velky poskytovatel internetu moze mat nefunkcny monitorovaci system. Ak vobec nejaky mate. Roky bolo vsetko v poriadku, takmer ziadne vypadky na tejto adrese. A teraz to je skoro kazdy tyzden. Robte s tym nieco prosim.
S pozdravom,
Jana Skalova
Tuto staznost som uz poslala aj oficialnou cestou cez reklamacie, ako ste pisali v reakciach na ine staznosti na tejto stranke. Sem to davam hlavne pre inych ludi, ak by sa im dialo toto iste. Co mi pripomina, ze mozno by som mohla skusit sa skontaktovat s ostatnymi zakaznikmi z mojej oblasti, pretoze oni mali tieto vypadky uplne rovnako, na linke mi povedali, ze to ovplyvnuje asi 400 zakaznikov vzdy. Takze by sme mohli spolu pozadovat nejake odskodne.
Vodafone/UPC internet
Financne odskodnenie
Odstranenie zavad, aby sa situacia uz neopakovala
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Skalova, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Z Vašeho popisu vyplývá, že už jste již podala reklamaci. Věřím, že na základě této reklamace kolegové celou situaci důkladně prověří a zašlou Vám vyjádření. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Uznali moju reklamaciu, dostala som zlavu na vyuctovanie a nakoniec vyriesili aj problematicky jistic, ktory stale padal. V jeden den som totiz mala snad 3x ci 4x vypadok a potom som aj osobne stretla technika ako tam nestastne pozera do tej skrine a snazi sa zistit co je spatne. Takze na moj vkus to trvalo celkom dlho nez to zacali riesit fakt poriadne, ale nastastie to vyzera, ze sa im to podarilo vyriesit a dostala som aj zlavu vo vyuctovani. Samozrejme to nebolo nejak vela penazi, ale ide o princip. Takze nakoniec sa to podarilo vyriesit. Dakujem. Sem som to pisala hlavne kvoli dalsim ludom, ktori by riesili nieco podobne.