Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77409Nulová starost delegátky, neposkytnutí pomoci, neposkytnutí služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2024, před 6 měsíci

Barbora Hanušová

Znění stížnosti

Dobrý den, v neděli jsme se vrátili z Řecka z Kréty. Pokud je nám známo má být delegát ku pomoci v každé destinaci. Delegát se má starat o klienty turnusu a můžete se na něj vždy obrátit. Ano, toto jsou známá fakta ovšem mou osobní zkušenost s delegátkou bych nepřála nikomu. Během naší dovolené jsem musela aktuně do Heraklionské nemocnice, chtěli jsme s partnerem pomoc od delegátky, ovšem ta nám řekla, že toto její starost není a že si máme zavolat na pojišťovnu, pokud musíme do nemocnice. Když jsme dorazili do nemocnice zdejší lidé umí velmi zle anglicky a my také nejsme rodilí mluvčí, k tomu všemu po vstupu do nemocnice zde nebyl signál, tudíž možnost překladače v telefonu byla také zavržena. Opět jsme kontaktovali delegátku po které jsme chtěli jen, aby nám pomohla, aby přeložila, či lékařům vysvětlila co mi je. Delegátka nám ovšem opět řekla, že toto není v její kompetenci a nic nám překládat nebude. Promiňte, ale když jsem ve vážném stavu ohrožení života a ona odmítne pomoci, tak kde to jsme? Nakonec jsme si pomohli sami, ale v nemocnici jsem strávila 7 hodin, dostala jsem dvě kapačky, prošla několika vyšetřeními, závěrem jsem skončila na antibiotikách. Z chování a přístupu delegátky jsme rozhořčeni ne jen my, ale také všichni komu jsme tuto situaci popsali. Pokud vím v ceně dovolené jsou také zahranuty služby delegáta, ty jsou kde? To, že aktuně 2x kontaktuji delegátku a ta mě pošle pomalu do patřičných mezí? To mají být služby delegáta? Nehledě na to, že můj stav byl vážný? Vím o několika případech, kdy delegát klientům v nemocnici vše minimálně vykomunikuje a ještě je doprovází! Toto se u nás nestalo! Od delegátky nebyla poskytnuta žádná pomoc. Její výmluva i co se týče překladu byla, že má schůzky. Dle jejího harmonogramu měla schůzky na 2 hodiny čistého času, nic víc. Tudíž závěrem musel můj partner vše vyřešit sám, zajistit odvoz do nemocnice, v nemocnici s lékaři komunikovat, posléze zajistit opět transport do hotelu a po cestě ještě najít lékarnu.
Nehledě na fakt, že delegátka nás nedoprovodila ani na letiště, nechala nás opět na pospas a to ne už jen nás, ale celé letadlo. Na letišti s námi nikdo nebyl.


Požadované řešení

Požaduji finanční kompenzaci(vrácení peněz) za neposkytnutí služeb delégatky.Delegátka nám nepomohla ,nesnažila se nás na urgetním příjmu kontaktovat, navigovat, zkrátka nulová pomoc. Ani se nám neozvala, zda jsem hospitalizovaná, nebo co mi je. Delegátka byla zcela k ničemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2024 16:02, před 6 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, je možné její služby reklamovat. Pokud má klient zdravotní problémy, měla by delegátka poskytnout asistenci, například zajištění lékařského ošetření. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 14:50, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 12:36, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.