Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přestože jsem si písemně potvrdil s neodbytným obchodníkem prodloužení služeb za stávajících podmínek, společnost mi zvedla cenu.
Na opakované reklamace nereaguje a nadále mi účtuje vyšší cenu vč. vyčísleného nedoplatku.
UPC je neetická firma, která uplatňuje podivné obchodní praktiky.
Kdo můžete, využijte jiného poskytovatele připojení.
UPC připojení k internetu
Dodržovat dohody, obzvláště ty psané.
|
Tweet |
Poskytovatel služby elektronických komunikací může jednostranně změnit podmínky smlouvy. V případě, že dojde ke změně podstatných náležitostí nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka (zvýšení ceny poskytovaných služeb), je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat.
V případě, že mělo dojít ke změně ceny, aniž by taková změna byla předem sjednána ve smlouvě, měl zákazník možnost od smlouvy bez sankcí odstoupit dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích.
Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, nebo jestliže spotřebitel považuje informace zveřejněné operátorem za zavádějící, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Spotřebitel správně uplatnil reklamaci, v takovém případě by měla společnost poskytnout přiměřenou lhůtu k možnosti ukončení smlouvy z důvodu této změny. Pokud se spotřebitel rozhodne dále využívat službu za nových podmínek, může požadovat náhradu škody, která mu vznikla v důsledku porušení zákonné povinnosti informovat, pokud nebyla prokazatelně informační povinnost ze strany podnikatele splněna.
Pokusili jsme se dohledat smlouvu p. Menšíka, abychom se mohli k dané záležitosti vyjádřit. Bohužel se nám jej pouze podle jména dohledat nepodařilo. Budeme rádi, pokud se p. Menšík obrátí na naše klientské centrum, kde jeho případ prověříme a budeme ho kontaktovat s návrhem řešení. Pro rychlejší dořešení doporučujeme při kontaktu s klientským centrem uvést, aby požadavek byl předán na Reklamační oddělení, které už se o vše postará.
Kontaktovat nás může telefonicky na čísle 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin, nebo prostřednictvím e-mailu na info@upc.cz. Pokud je p. Menšík z Prahy, může navštívit naší pobočku na adrese U Nákladového nádraží 3146/6, Praha 3, Strašnice.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.