Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den 15.7 2024 jsme byli reklamovat nafukovaci termokryt, v Klatovech v Mountfieldu, těsně před vypršeni záruky.Výřivka byla zakoupena 18.7 2022.a stála 14.900kč.Výřivka se použivala 2 měsice v roce a praskl šev sváru a vim že naši vinnou to neni.Přijimaci technik to ohodnotil a dodal, to praskla zrovna teď?Dal na posouzeni a druhý den hned zamitnuto.Ráda u vás nakupuji a jsem moc zklamana.Prosim o znovu prověřeni reklamace.Děkuji za kladné vyřešeni.
PureSpa GW Premium HWS 800 -3VANO104
Ano podiváme se na to , máme na to 30 dni a pokusime se opravit a nebo vam dáme nový nafuk termokryt,vime že to neni vaše vina,stane se že sváry prasknou a proto vám vyhovime a posilame nový termokryt at si výřivku můžete dál uživat.Váš Mountfield
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Výrobek byl poškozen mechanicky na několika místech, a to i mimo švy. Výrobní vadu nemá. V případě jejího výskytu takového rozsahu by byl nepoužitelný od samého začátku, nikoli ke konci záruční doby. Naše společnost se rozhodla pro vstřícné gesto a zákazníkovi bezplatně kryt vymění, aby mohl vířivou vanu dále bez problému používat.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Jestliže je výrobek mechanicky poškozen na několika místech, jak uvádí společnost, je možné reklamaci oprávněně zamítnout (za předpokladu, že se vada projevuje v jejich důsledku). Jak uvádíme výše, spotřebitel se v případě nesouhlasu s rozhodnutím prodávajícího může obrátit na soudního znalce.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat na vývoj stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.