Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
objednávku č. *** jste mi nedoručili a to z důvodu neustále změny dodací lhůty.
V pondělí mi zavolal řidič kolem 13,30 že za půl hodiny tam může být. Doba doručení byla jasně vámi potvrzena na 17,20-19,20
image.png
volala jsem na vaší podporu a bylo mi přislíbeno že doručí následující den tedy dnes 17,20-19,20
ale přišlo mi potvrzení 13,45-15,45
image.png
opět jsem volala na vaší podporu a bylo mi přislíbeno že doručí následující den tedy zítra 17,20-19,20
a přišla mi SMS že doručí 8,55-10,55h
image.png
opět jsem volala na vaší podporu a bylo mi přislíbeno že doručí následující den tedy zítra 17,20-19,20
....
Může mi někdo zodpovědně potvrdit zítřejší doručení 17,20-19,20 ?
bavíme se tím příběhem celá firma a říkáme si smutně ...kde je ta skvělá ALZA???....
Jsem zvědavá kolik emailů budu muset napsat, abych od Vás dostala pračku s 3000 covým příplatkem za doručení a montáž..
...
Agata Smitková
GSM: ***
m
Prosím doručtě 17.7.2024 v rozmezí 17,20-19,20
Děkuji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaše vyjádření.Dle prověření byla objednávka doručena dne 18.07.2024.Za naše oddělení jsme se s zákaznicí spojili telefonicky a situaci dořešili a jako omluvu vykompenzovali cenu dopravy.Prosím Vás případně o předání případu k uzavření.S pozdravem Adéla, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit, případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.