Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Už vás mám dost. Strhavat kredit i když mám data vypla, to byla první kapka. Ale to že si dobíjí data a pak to nejde a já jak idiot musím letět o x ulic na WiFi kde to řeším. A v zapeti to jde. Mě fakt vytocilo. Takže to budí řešit na sociálních sítí,YouTube rádiu. Zloděje nesnáším. A budu žádat usli zisky.
To budu řešit z právníkem
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel mohl využít zakoupená data jen částečně, popř. vůbec, doporučujeme mu se se stížností obrátit přímo na společnost a uplatnit reklamaci. Reklamovat je možné i vyúčtování, jestliže s ním spotřebitel nesouhlasí.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
rád se na Vaše nastavení podívám a seznámím se s Vaším nastavením.
Pro ověření budu potřebovat doplnit do sekce neveřejných údajů Vaše jméno, telefonní číslo a datum narození majitele či IČO, jde-li o paušál, nebo výrobní číslo SIM, jde-li o předplacenou kartu spolu s adresou, kde Vám data nefungují.
S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Hezký den,
rád se na Vaše nastavení podívám a seznámím se s Vaším nastavením.
Pro ověření budu potřebovat doplnit do sekce neveřejných údajů Vaše jméno, telefonní číslo a datum narození majitele či IČO, jde-li o paušál, nebo výrobní číslo SIM, jde-li o předplacenou kartu spolu s adresou, kde Vám data nefungují.
S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Spotřebitel doplnil následující:
Nedávno jsem tu podal stížnost o nefunkčním internetu i když mám zaplacené data.
Také o tom že mi je strhavano i přestože data mám vyple. To se stalo několikrát.
Teď mám zase data zaplacena a nejde mi to.
Toto už se děje nějakou dobu.
Veškeré tyto problémy jsou dokumentovat.
Dále je dokumentovano finanční ztráta kvůli O2..
Řešení že strany O2... Doplnit údaje atd, je k ničemu. Jejich náhrada 0
Konečně máme dost podkladů pro podání žaloby.
Neříkám že tím dosáhneme nějaké nápravy ze strany 02..
Ale dosáhneme toho, že se to dostane do médií a mezi širokou veřejnost. A to stačí bohatě.
Vyjádření dTestu:
Naše původní vyjádření zůstává v platnosti. K tomu dodáváme, že pokud se stížnost nepodaří vyřešit smírnou cestou, je v krajním případě možné obrátit se na soud.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.