Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 13.07.2024 jsme čekali na nádraží v Pardubicích na vlak z Kyjeva a byli jsme v neustálém kontaktu s cestujícími. Na internetu bylo napsáno 96 minut zpoždění, o čemž jsme se přesvědčili i v Pardubicích, Dostavili jsme se proto v 7.10 na kolej č. 7, kde jsme čekali na příjezd vlaku, po určité době jsme zjistili, že vlak dle odjezdu je pryč, neboť nám cestující z vlaku volali, že čekali u dveří na výstup /který je v Pardubicích 1 minuta/, nemohli najít průvodčího a vlak se opět rozjel, kdy dveře nešli otevřít. Toto vše proběhlo velmi rychle a tak nám volali, že vlak jede dál, Dostavili jsme se na informace a paní nám řekla, že občas hlášení zlobí a že místo ze 7. koleje vlak odjel z 9. koleje, okamžitě ochotně volala do vlaku a zeptala se, zda by vlak nemohl zastavit na některé ze zastávek dřív, což však nebylo umožněno. Proto jsme sedli do auta a jeli jsme do Prahy. Při dotazu našich cestujících na průvodčího, který se objevil po odjezdu vlaku z Pardubic a dotazoval se jich, proč neřekli, že chtějí vystoupit, přitom tam stáli se zavazadly /dvě dospělý a jedno dítě/. Toto se mi zdá jako velmi neprofesionální a proto požaduji finanční odškodné /cesta autem do Prahy a zpět/
finanční odškodné
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.