Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den.V posledních několika týdnech je hanebně špatný výběr pečiva.Dnes t.j.11.9.2015 v 18.15 ani jeden rohlík,poslední 4 chleby různého původu a prodavačka-pekárnice vypisujíc si kolonky asi inventury.Na dotaz, kde je pečivo, jako kaiserky,dalamánky,rohlíky mi bylo odpovězeno, že není a že ony objednávky nedělají.Mě to nezajímá, kdo dělá objednávky jsem zákazník a požaduji zboží v alespoň jakémsi výběru.Nejsem žádný stěžovatel, ale toto se stává nešvarem Kauflandu Bruntál.Na informacích jsem nastínil problém a požadoval knihu přání a stížností.Odpověď:Nemáme.Takže to řeším touto cestou a věřím že to neskončí v koši ale toto bude ku prospěchu zákazníků.Jenom podotýkám. že reptajících a nespokojených je vícero ale ne každý to je ochoten řešit.
Po 18 hodině mít na prodejně běžný sortiment pečiva.
|
Tweet |
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. V daném případě bude vhodné a účelné, adresovat tuto stížnost přímo společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit, případně jej uzavřít.
Hodnocení: