Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7743Pečivo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2015, před 9 lety

Petr Eichler

Znění stížnosti

Dobrý den.V posledních několika týdnech je hanebně špatný výběr pečiva.Dnes t.j.11.9.2015 v 18.15 ani jeden rohlík,poslední 4 chleby různého původu a prodavačka-pekárnice vypisujíc si kolonky asi inventury.Na dotaz, kde je pečivo, jako kaiserky,dalamánky,rohlíky mi bylo odpovězeno, že není a že ony objednávky nedělají.Mě to nezajímá, kdo dělá objednávky jsem zákazník a požaduji zboží v alespoň jakémsi výběru.Nejsem žádný stěžovatel, ale toto se stává nešvarem Kauflandu Bruntál.Na informacích jsem nastínil problém a požadoval knihu přání a stížností.Odpověď:Nemáme.Takže to řeším touto cestou a věřím že to neskončí v koši ale toto bude ku prospěchu zákazníků.Jenom podotýkám. že reptajících a nespokojených je vícero ale ne každý to je ochoten řešit.


Požadované řešení

Po 18 hodině mít na prodejně běžný sortiment pečiva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 10:54, před 9 lety

Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. V daném případě bude vhodné a účelné, adresovat tuto stížnost přímo společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2015 12:59, před 9 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2015 08:49, před 9 lety

Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.10.2015 12:29, před 9 lety


Petr Eichler

Hodnocení: