Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 62 |
Dobrý den,
tento týden mi byly již tři zásilky ze tří( zítra zřejmě přibyde ještě jedna), ze Z- boxu na zcela, pro mne nevhodné, výdejní místo. Když už bez vyzvání přesměrovaváte, proč. nezohledňujete,dle historie mořích zásilek, které výdejní místo, kromě Z- boxu využívám nejčastěji?Takto za mne velmi špatná služba, příště budu doručení reklamovat u odesílatele a požadovat zpět peníze za dopravu.
Když vznikne nutnost přesměrování zásilky možnost volby výdejního místa.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Parýzková, v případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný a není do něj možné doručit další zásilky, probíhá vždy opětovný pokus o doručení. Pokud ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Teprve když tak neučiní, dojde k přesměrování zásilky automaticky. Zkontrolujte proto prosím složku se spamy či hromadnými zprávami, zda tam výzvu nenajdete. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.