Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.Dne 17.5.2024 jsem si v o2 prodejně v Olympii v Brně koupila telefon Samsung s24.jsem v unity, tak jsem k němu měla dostat televizi samsung. Měl mi za 30 dní přijít voucher v sms. Do dnes nepřišel. Řešila jsem to se 4 specialisty na pobočkách. Naposledy s panem S. Všichni psali někam výš ale nikomu stále neodpověděl Všichni tvrdí že jsem všechny podmínky splnila. Akce skončila 30.6.Specialiste tvrdí, že důležité je že jsem koupila telefon během akce. Už nevím jak získat informace kde je problém a kam se obrátit abych voucher dostala jak o2 slibilo.Děkuji Květoslava Perenčayová
Telefon Samsung s24 + TV Samsung
Požaduji po společnosti o2,aby dodržela smluvní podmínky vyplývající s koupi telefonu Samsung s24 kde se uvádí že dostanu televizi samsung protože jsem členem unity a mám na to nárok. Po společnosti o2 žádám, aby mi poslala voucher na zaslání televize samsung
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka splnila veškeré podmínky pro získání zmiňovaného voucheru, měl by jí být voucher také poskytnut.
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že dojde k poskytnutí voucheru, mělo by se tak skutečně stát.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Hezký den,
rád se na Váš požadavek podívám. Doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů číslo Vaší objednávky a IČ či datum narození majitele.
S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den. Děkuji moc za reakci. Nebudete mi věřit, ale dnes před chvilkou mi přišel voucher na tu televizi. Udělala jsem vše podle instrukcí a televize už je objednaná. Snad už teď bude vše v pořádku. Zdá se že společnost o2 velmi rychle zareagovala díky vám,za to vám moc děkuji. Děkuji, příjemný den Květoslava Perenčayová
Pěkný den, tak to jsem moc rád, že je situace úspěšně dořešena a omlouvám se za nepříjemnosti.
Kdybych pro Vás mohl ještě něco udělat, jsem Vám nadále k dispozici.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že se stížnost podařilo vyřešit smírnou cestou, tento případ uzavíráme.