Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:183
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#77441Vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2024, před 5 měsíci

MONIKA KRAUSOVÁ

Znění stížnosti

Mám jen lístek z terminálu- přímé placení při předání a nebere mi to žádné z čísel jako číslo objednávky.
Je tam, ale jak mi ho vezme reklamační- k vrácení zboží, nechce a nechce.


Produkt

Belineli - soft serve ice cream maker


Požadované řešení

Chci jen vyplnit vratný formulář a všechna čísla -doporučil mi je i kopilot , mě to prostě nechce vzít.
Jedná se o vrácení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 09:48, před 5 měsíci

Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží.

Směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitelů, nadto stanoví, že spotřebitel před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy informuje obchodníka o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy. K tomuto účelu může spotřebitel buď:
a) použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy nebo
b) učinit jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy.

Spotřebitelka tedy není povinna vyplnit formulář prodejce, musí mu však dát jasně najevo, že od smlouvy odstupuje.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2024 12:27, před 5 měsíci

Dobrý den, jedná se o obj číslo TD10381834

Tým PJU

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.7.2024 09:00, před 5 měsíci


MONIKA KRAUSOVÁ

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc, vše jsem již vyplnila-čas k vrácení je prodloužený všem kupujícím na 1 měsíc. Nyní jen počkám na vrácení platby,.