Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77447Ceny zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2024, před 6 měsíci

Eva Cerhová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17.7. jsem v podvečer nakoupila v Penny Toužim slané tyčinky s cenou 16,90 Kč. Na účtence byla cena 31,90 Kč. U pokladny jsem se ptala, proč je jiná cena u zboží a jiná na účtence. Bylo mi odpovězeno, že ceny jsou pro čtvrteční akci. Promiňte, ale cena na čtvrteční akci už ve středu? Takže ve středu nenakupovat, protože nevíte, kolik zboží stojí? Není to klamání zákazníků?


Požadované řešení

Správná cena u zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 16:01, před 6 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2024 18:11, před 4 měsíci

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.