Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 17.7. jsem v podvečer nakoupila v Penny Toužim slané tyčinky s cenou 16,90 Kč. Na účtence byla cena 31,90 Kč. U pokladny jsem se ptala, proč je jiná cena u zboží a jiná na účtence. Bylo mi odpovězeno, že ceny jsou pro čtvrteční akci. Promiňte, ale cena na čtvrteční akci už ve středu? Takže ve středu nenakupovat, protože nevíte, kolik zboží stojí? Není to klamání zákazníků?
Správná cena u zboží
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.