Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes mi přišla zpráva že moje zásilka že Z-boxu byla z důvodu dovolené přesměrována na vzdálenější výdejní místo. Od kdy mají Z-boxy dovolené,chápu to u výdejních míst . Je mi 70 let špatně chodím a každé přesunutí zásilky na vzdálenější místo je pro mě problém. Poslední dobou je to stále!!!!
1677882812 trasovaci číslo zásilky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Vučenovičová, váš případ jsme nechali prověřit, zásilku bylo nutné přesměrovat z důvodu plné kapacity Z-BOXu. Moc se omlouváme, že vám kolegové v notifikaci o přesměrování uvedli chybný důvod. Uděláme vše pro to, aby se podobná situaci v budoucnu neopakovala. Kapacitu vašeho Z-BOXu proto máme v plánu navýšit, aby se do něj vešlo dvakrát tolik zásilek než dosud. Pokud by se přesto stalo, že bude vaše zásilka přesměrována, spojte se s námi prosím přes kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Kolegové by se s vámi měli domluvit na řešení, aby pro vás zásilka byla dostupnější. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zásilky mi nyní chodí na nejbližší mnou vybrané místo, zatím nedošlo k žádnému přesunutí zásilky,jsem spokojená. Děkuji