Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#77449Porušení závazku vodafone se zákazníkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2024, před 6 měsíci

Miroslav Hovorka

Znění stížnosti

50 let fungovala pevná telefonní linka 464 540 187 na adrese Pardubice Prodloužená 219. Ze zdravotních důvodů jsem musel před 14 dny smlouvu ukončit. Jelikož Vodafone nahrává hovory, má důkaz o dohodě týkající se demontáže technického zařízení jež je vlastnictvím provozovatele a jeho předání na adrese Vodafone Palác Pardubice.
Přenášení prací na zákazníka představuje práci 3hodiny a přepravu na vzdálenost 40 kilometrů obě cesty jelikož nebydlím v Pardubicích. Dnes 18. 7. v 10.35 hodin jsem v Paláci Pardubice požádal pracovníka Vodafone k převzetí vašeho majetku a vystavení potvrzení tak jak zněla předchozí dohoda. Převzetí vašeho majetku však bylo vaším zaměstnancem zamítnuto.
Technické zařízení mám na adrese Ostřešany 190, kde si jej můžete převzít po předchozí dohodě, nebo mohu zajistit předání po úhradě veškerých nezbytných nákladů jež jste mi svým jednáním způsobili.

Miroslav Hovorka
775 308 988


Požadované řešení

Dohoda o opětovném předání včetně úhrady nákladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2024 17:35, před 6 měsíci

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že dojde k demontáži a předání technického zařízení, mělo by se tak skutečně stát.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2024 14:11, před 6 měsíci

Dobrý den, pane Hovorko, daná záležitost mě velmi mrzí. Standardně vrací zákazník zařízení sám na své náklady. Pronajatá zařízení, se zasílají do 14 dní od ukončení smlouvy na adresu MUFF Logistics s.r.o. - building H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20. zaslaní je možné prostřednictvím České pošty na náklady zákazníka. Zdarma je možné zařízení zaslat prostřednictvím přepravní služby PPL. Zde stačí kontaktovat naši zákaznickou linku, kde zákazník obdrží kód pro odeslání. Technik zařízení nevyzvedává.

Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Abychom se na to mohli podívat napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:44, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2024 12:10, před 5 měsíci


Miroslav Hovorka

Současný stav: Vodafone účtuje za pronájem elektronického zařízení.
Před odpojením jsem postup konzultoval s pracovníky Vodafone. Mají stanoven postup, který nejsou schopni všichni zákazníci zajistit. K těm patřím i já. Došlo proto k dohodě o předání, jež byla ze strany Vodafone porušena. V případě, že dodavatel bude nadále odmítat splnit dohodu, budu toto považovat jako důvod změny operátora.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2024 09:22, před 4 měsíci

Dobrý den pane Hovorko, jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 15:26, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 08:52, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.