Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
50 let fungovala pevná telefonní linka 464 540 187 na adrese Pardubice Prodloužená 219. Ze zdravotních důvodů jsem musel před 14 dny smlouvu ukončit. Jelikož Vodafone nahrává hovory, má důkaz o dohodě týkající se demontáže technického zařízení jež je vlastnictvím provozovatele a jeho předání na adrese Vodafone Palác Pardubice.
Přenášení prací na zákazníka představuje práci 3hodiny a přepravu na vzdálenost 40 kilometrů obě cesty jelikož nebydlím v Pardubicích. Dnes 18. 7. v 10.35 hodin jsem v Paláci Pardubice požádal pracovníka Vodafone k převzetí vašeho majetku a vystavení potvrzení tak jak zněla předchozí dohoda. Převzetí vašeho majetku však bylo vaším zaměstnancem zamítnuto.
Technické zařízení mám na adrese Ostřešany 190, kde si jej můžete převzít po předchozí dohodě, nebo mohu zajistit předání po úhradě veškerých nezbytných nákladů jež jste mi svým jednáním způsobili.
Miroslav Hovorka
775 308 988
Dohoda o opětovném předání včetně úhrady nákladů.
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že dojde k demontáži a předání technického zařízení, mělo by se tak skutečně stát.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Hovorko, daná záležitost mě velmi mrzí. Standardně vrací zákazník zařízení sám na své náklady. Pronajatá zařízení, se zasílají do 14 dní od ukončení smlouvy na adresu MUFF Logistics s.r.o. - building H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20. zaslaní je možné prostřednictvím České pošty na náklady zákazníka. Zdarma je možné zařízení zaslat prostřednictvím přepravní služby PPL. Zde stačí kontaktovat naši zákaznickou linku, kde zákazník obdrží kód pro odeslání. Technik zařízení nevyzvedává.
Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Abychom se na to mohli podívat napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Současný stav: Vodafone účtuje za pronájem elektronického zařízení.
Před odpojením jsem postup konzultoval s pracovníky Vodafone. Mají stanoven postup, který nejsou schopni všichni zákazníci zajistit. K těm patřím i já. Došlo proto k dohodě o předání, jež byla ze strany Vodafone porušena. V případě, že dodavatel bude nadále odmítat splnit dohodu, budu toto považovat jako důvod změny operátora.
Dobrý den pane Hovorko, jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.