Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77450Starý vlak bez klimatizace na sedmi hodinovou jízdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2024, před 6 měsíci

Helena Rajtoralová

Znění stížnosti

Nechápu jak je možné, že se na cestu z Budapeště do Prahy jede ve starým vlaku KDE NEFUNGUJE KLIMATIZACE ve více jak 30 stupních? To nemyslíte vážně. Ta cesta trvá 7 HODIN PROSIMVÁS. Jakožto vystudovaný zdravotník moc dobře vim, jak je cestování v takových podmínkách nebezpečné. ČD vždy stály za ....., ale tohle jste více než trochu přestřelili.
Tohle rozhodně nebude poslední stížnost, protože tohle se prostě nedá. V tom vlaku je NACHCÍPNUTÍ. Děkuji,Rajtoralová.


Produkt

Starý komunistický vlak, cesta z Budapeště do Prahy 18.7.024


Požadované řešení

Je na čase, aby v ČD začali pracovníci přemýšlet hlavama. A posílat na dálkové jízdy MODERNÍ VLAKY. Požaduji aspoň vysvětlení, proč je tak těžké použít normální, nový, moderní, pochopte si to jak chcete vlak.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 15:13, před 6 měsíci

Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.