Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#77451Špatná podpora, zdržení vracení zálohy, hnusná práce finančního oddělení a podvod s modemem na splátky(neinformovali nás že budeme muset za modem platit, pokud zrušíme smlouvu)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2024, před 6 měsíci

Kamila Abakhanova

Znění stížnosti

Dobrý den,

Máme od 09/2024 otevřený účet u O2 Czech Republic. Když jsme podepisovali smlouvu ani já ani můj přítel jsme neměli trvalý pobyt a měli jsme zaplatit deposit 10 000,-Kč za 2 tel.čísla a domácí internet. O modemu nám nic neřekli že máme to na splátky atd.
Tu zálohu potřebovali hned bez splatnosti a řekli nám že až doneseme potvrzení o trvalém pobytu !!!HNED!!! nám tu zálohu vrátí.

Do 06/2024 jsme neměli žádný problém se službou, a i z naší strany všechno bylo v pořádku faktury jsme hradili pravidelně a podle splatnosti.

13.06.2024 můj přítel dostal trvalý pobyt a hned ten den šel na pobočku v Praze v Galerie Harfa a donesl ten doklad tam, a je důležité že se zeptal JESTLI Z JEHO STRANY BY JEŠTĚ NĚCO MĚL UDĚLAT, POTVRDIT NEBO DONEST. Řekli mu že všechno je v pořádku nic nemusí dělat a že deposit mu vrátí do 3 dnů. A on řekl že potřebuje celý ten deposit vrátit, a že nechce tím depositem hradit další fakturu, že fakturu uhradíme podle splátnosti jako obvykle.

Po 3-4 dnech se nic nezměnilo a nikdo mu nic nepsal, pak přítel napsal mail a zeptal proč mu nic nevrátili. Pak dostal odpověď že oni od něho potřebuji potvrzení bankovních údajů a že má to udělat osobně na pobočce. On zase šel na pobočku a všechno potvrdil. Zase mu řekli že max.3 dnů a bude mít peníze na účtu.

To je 1. otázka: proč když on tam byl toho 13.06 a když se zeptal jestli má ještě něco udělat mu neřekli že má potvrdit bankovní údaje (i když to mají, platíme faktury ze stejného účtu skoro rok). A proč když to pak věděli mu nic nenapsali nebo nezavolali. Kdy by nenapsal sám tak o tom by ani nevěděl.

Pak po 3 dnech mu zase nic neposlali a přítel otevřel appku a tam uviděl že 19.06.2024 nám byla vystavena faktura se splatnosti 10. nebo 12.07.2024. A že tu fakturu máme uhrazenou tím depositem, ani se nás na to nezeptali že to chceme nebo ne. I když jsme to jim na začátku toho 13.06.2024 řekli že TO NECHCEME. A taky je důležité že faktura má splatnost měsíc, a oni to hned spáruji bez souhlasu. A i ten deposit nám vrátili až 3.07.24. Za mě to neřešili a zdržovali schválně do vystavení faktury toho 19.06.2024. A aby nám nevraceli celkovou částku.

Jsme to všechno řešili psali na podporu a chodili 5-6 krát na pobočky, ale všichni dělali z nás blbců a nikdo nic neřešil. A 2 krát se nám stalo to že nějaké řešení jsme měli týden a o tom nás nikdo neinformoval. A když jsme se zeptali odkud jsme to měli info dostat když nás nikdo neinformuje oni nám řekli "no asi ten člověk který za to zodpovědný měl dovolenou". Jako fakt? Nemají tam zástup? Nikdo nic neví, nic nemůže udělat atd. Ta podpora naprosto na nic.

Pak až nám vrátili zbytek depositu jsme šli na pobočku se stěžovat a chtěli jsme ukončit smlouvu. Jsem mluvila asi s někým z vědoucích a on mi řekl že ten požadavek na vrácení depositu byl vytvořen 19.06.2024.

Tak to je další otázka: co oni sakra dělali od 13.06 do 19.06 a kde je ten požadavek na vracení depositu z 13.06.24 A kdo BEZ NAŠEHO SOZHLASU vytvořil ten konečný požadavek 19.07.2024 na vrácení zbytku depositu, když jsme to nedělali a nechtěli jsme vracet zbytek ale celkovou částku a chtěli jsme zaplatit fakturu podle splatnosti.

A taky nám řekli pokud ukončíme smlouvu tak budeme muset zaplatit za ten modem cca 5 500,-Kč, a zase při podepsání smlouvy nám to nikdo neřekl. A ten pan mi říká že tak to nevím kdo s Vámi uzavíral smlouvu, jsem u toho nebyl. TAK DĚKUJI ZA POMOC NO... To je nejhorší podpora.

Za mě tam pracuji moc nekvalifikované lidí jak na financích, které dělají zápočty faktury která je měsíc před splatnosti!!!! bez souhlasu klienta, a pak až udělají chybu tak nejsou schopny odparovat tu zálohu od faktury a poslat nám ten deposit zpět a včas (bez splatnosti, když jsme platili ten deposit žádnou splatnost jsme neměli a peníze potřebovali hned) jak by to mělo byt správně. Tak i lidí na podpoře které neinformuji svých klientu důležitých věcech jako modem na splátky a taky neinformuji o výsledcích požadavků které visí TÝDEN a více, a klient musí sám to nějak dozvědět(když to info není ani v appce).

O2 Czech Republic jsou strašné podvodnici!!! NIKOMU bych nedoporučila tuto firmu.


Produkt

Deposit a modem


Požadované řešení

Vyřešit něco s tou splátkou na modem. Ten modem nepotřebuji pokud nebudu využívat vaši služby.
A TAKY SE ASPOŇ OMLUVIT. Žádnou omluvu jsme nedostali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2024 12:24, před 6 měsíci

Společnost O2 Czech Republic a.s. poskytuje obecně modem pouze na splátky, kdy se jedná o koupi produktu, který je splácen v měsíčním vyúčtování se souvisejícími službami. V tomto případě však bude záležet na dohodě stran a na tom, co ve smlouvě bylo ujednáno.

Ze zákona má podnikatel vůči spotřebiteli před uzavřením smlouvy informační povinnost. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně, o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Podle tohoto ustanovení platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné.

Podnikatel by byl povinen vzít si modem zpět v případě, že byl pouze zapůjčen v rámci zakoupené služby a pokud je to takto uvedené ve smlouvě, nikoliv však pokud byl modem koupen na splátky od daného podnikatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2024 12:30, před 6 měsíci

Hezký den,

děkuji za Váš podnět a rád se s Vaším případem seznámím. Do sekce neveřejných údajů mi prosím doplňte identifikační číslo využívané služby a datum narození majitele. S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2024 12:26, před 6 měsíci


Kamila Abakhanova

Dobrý den,

Bohužel tu nevidím žádnou sekce "neveřejných údajů". A nevím jestli zadám tu do komentáře tyto údaje, to neuvidí další lidi.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2024 12:30, před 6 měsíci

Pěkný den,
pokud doplníte požadované údaje a zprávu přeřadíte na dTest, měly by pak doplněné informace být skryty. S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2024 14:44, před 6 měsíci


Kamila Abakhanova

Dobrý den

zákaznické číslo je ***. Datum narození ***.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2024 16:39, před 6 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost. Požadované údaje jsme přesunuli do "referenčních údajů", aby nebyly veřejně přístupné.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla ke konkrétnímu případu vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2024 09:17, před 6 měsíci

Dobrý den,
děkuji moc za doplnění informace. Za nepříjemnosti se Vám moc omlouvám, avšak dle kontroly Vám majitel neudělil oprávnění s námi řešit jeho služby. Prvně je tedy nezbytné, aby Vám toto oprávnění přidal na webu moje.o2.cz v sekci Přístupy, díky za pochopení.
S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.8.2024 09:00, před 5 měsíci


Kamila Abakhanova

Dobrý den,

Už bych měla mít oprávnění.

Děkuji
Bc.Abakhanova.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2024 14:20, před 5 měsíci

Hezký den,
na základě doplněných informací nebyly depozity vráceny 13.6.2024, jelikož bylo požadováno vrácení na bankovní účet, ze kterého nebyly prováděny platby. Následně byly od majitele přijata další žádost 19.6.2024. Mrzí mě, že Vám nebyly sděleny kompletní informace hned 13.6.2024. Jelikož v dané době byla vystavená nová faktura, použil se depozit na její úhradu. Za vzniklou situaci se Vám moc omlouvám. Informace o nákupu modemu na splátky byly součástí předsmluvní dokumentace k objednávce č. O4FA1Z7B, kterou nám majitele odsouhlasil. Mohu v tuto chvíli situaci ohledně depozitů považovat za vyřešenou nebo pro Vás mohu něco udělat? S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2024 17:24, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 14:19, před 3 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.