Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Na pobočce babyLara, kostelní 73, Kaplice. Na stránkách zasilkovny napsany otevírací čas.9-16 hod. Prijedu v 15:30 a zavřeno
Buď změnit na stránkách čas otevírací doby tak jak to má být a nebo, aby tam někdo byl.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Dobrý den, Zuzano, můžete prosím upřesnit datum, kdy jste výdejní místo navštívila? Díky tomu budeme moct situaci prověřit a případně se postarat o nápravu. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.