Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nabízejí mast, na kterou jim na Facebooku dělá reklamu Bolek Polívka, Helena Vondráčková, prof. Pirk a další známé osobnosti, pozor jedná se o využití umělé inteligence! Mast Vám má během několika týdnů vyléčit většinu kloubních onemocnění, jako je Valgus, artritida, osteoartróza a zlomeniny. Jedinečný lék, který vás může zcela zbavit kloubních problémů! Bez chirurgického zákroku! Pokud si ji objednáte a hlavně zaplatíte 3170 Kč, zavolají znovu, že kolegyně zapomněla k masti zmínit, že je nutné objednat ještě tablety za 2000 Kč, aby to bylo opravdu účinné. Řekla jsem jim, že tablety nechci a mast jim vrátím, okamžitě zavěsili. Telefonní číslo pak už bylo nedostupné. Součástí obdržené zásilky je i "Formulář pro odmítnutí" s předvyplněnou adresou, pokud bych zboží chtěla vrátit. Na internetu najdete společnost Smart Advert LP, která sídlí v Londýně, ale ve formuláři je adresa Bulgaria, Sofia, 8 Iliensko shousse str, zip 1220, zde žádná společnost Smart Advert LP nesídlí. Ve formuláři je uvedené tel. číslo pro zákaznický servis v ČR: +420234261790, zde se ohlásí automat, který Vám oznámí, že jste se dovolali do společnosti Shop online a že všichni jejich operátoři se zabývají zákazníky, který se dovolali před vámi. Máte zavěsit a oni se vám ozvou zpět. Samozřejmě neozvou. Prostě jde o podvod.
Mast si objednala moje 70-ti letá teta. Již se smířila, že naletěla podvodníkům, mast nemá léčivé účinky. Bude ovšem ráda, pokud se o této společnosti dozví co nejvíce lidí, aby také nenaletěli.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se o společnosti nedají dohledat žádné informace, je pravděpodobné, že se jedná o podvodnou stránku. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k trestnému činu, může se také obrátit na orgány činné v trestním řízení (např. Policii ČR).
V daném případě spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu apod.) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.