Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77461Neposkytnutí služby delegáta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2024, před 6 měsíci

Kristýna Grunerová

Znění stížnosti

Dne 16.7.2024 jsme byli na naši dovolené v Řecku na Krétě . Bohužel mi po cele hrudi ramenou a zádech vyskočila nepříjemná vyrážka ,která mě nejdříve začal svědět ale pak začala pálet.
Ze strachu jsem tedy kontaktovala svou delegátku o pomoc .Bylo mi oznámeno ať se obrátím na telefonní číslo pojišťovny u které jsme měli cestovní pojištění .Poprosila jsem tedy delegátku o telefonní číslo které mi ale podle jejich slov nebyla schopná momentálně oznámit tím veškerá její pomoc skončila…Nebýt ochotné slečny na recepci hotelu která mě navedla do nejbližší lékárny (4 km vzdálené ) tak nevím jak bych situaci řešila ..následně jsme se další den vraceli na letiště kde samozřejmě delegátka nebyla.( ani při příletu ani při odletu) Na letišti byl zmatek jediný kdo nás byl ochotný navézt byla delegátka konkurenční cestovní kanceláře .Pro naši další dovolenou tedy volíme jinou společnost a požadují kompenzaci za neposkytnuti služeb delegáta .


Požadované řešení

Požadují kompenzaci za neposkytnuti služeb delegáta. Po téhle zkušenosti nemám zájem o slevu .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2024 15:41, před 6 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, je možné její služby reklamovat. Pokud má klient zdravotní problémy, měla by delegátka poskytnout asistenci, například zajištění lékařského ošetření. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 11:27, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 10:04, před 25 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.