Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7747Služby v zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2015, před 9 lety

Lukáš Dlouhý

Znění stížnosti

Dobrý den nelíbí se mě vaše řešeni problemu rek678008256.Nevím o tom že musím každou dovolenou hlásit.Za druhé když už dojde k problému tak laskavě o co jde ne že uvedete nějaké číslo.Vaše reakce na můj mail byla automatická odpověd že se problému věnujeme.Momentálne má visa card je nefunkcni.Podobny problém u equa bank po mailu vyřešen do hodiny.Mít jen mbank visa cartu tak sem na dovolené bez peněz.
Děkuji Dlouhý lukáš


Požadované řešení

Vyřešení problemu mailem protoze mě volání za 60kč za minutu neuhradíte


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2015 08:59, před 9 lety

Jak uvádí společnost ve svém reklamačním řádu, na vyřízení reklamace si vyhrazuje maximálně 30 kalendářních dní, a nejpozději poslední den lhůty zašle majiteli své stanovisko k podané reklamaci. Odpověď na reklamaci mBank majiteli předá jedním z uvedených způsobů (telefonicky, e-mailem, poštou).

Pokud není majitel spokojen s vyřízením reklamace, má možnost proti tomu bez zbytečného odkladu zaslat námitku, a to na adresy: kontakt@mBank.cz, nebo doporučeně s dodejkou na adresu mBank S.A., organizační složka, Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha 8, nebo navštívit obchodní místo mBank.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 07:56, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.