Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den nelíbí se mě vaše řešeni problemu rek678008256.Nevím o tom že musím každou dovolenou hlásit.Za druhé když už dojde k problému tak laskavě o co jde ne že uvedete nějaké číslo.Vaše reakce na můj mail byla automatická odpověd že se problému věnujeme.Momentálne má visa card je nefunkcni.Podobny problém u equa bank po mailu vyřešen do hodiny.Mít jen mbank visa cartu tak sem na dovolené bez peněz.
Děkuji Dlouhý lukáš
Vyřešení problemu mailem protoze mě volání za 60kč za minutu neuhradíte
|
Tweet |
Jak uvádí společnost ve svém reklamačním řádu, na vyřízení reklamace si vyhrazuje maximálně 30 kalendářních dní, a nejpozději poslední den lhůty zašle majiteli své stanovisko k podané reklamaci. Odpověď na reklamaci mBank majiteli předá jedním z uvedených způsobů (telefonicky, e-mailem, poštou).
Pokud není majitel spokojen s vyřízením reklamace, má možnost proti tomu bez zbytečného odkladu zaslat námitku, a to na adresy: kontakt@mBank.cz, nebo doporučeně s dodejkou na adresu mBank S.A., organizační složka, Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha 8, nebo navštívit obchodní místo mBank.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.