Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#77471Chyba v obchodu Lidl

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2024, před 6 měsíci

Hana Poláková

Znění stížnosti

Dne 19.7.2024 jsem v obchodě Lidl Náchod nakoupila zboží v hodnotě 339,95 Kč.kartou Česká spořitelna.
Složenka mě otevřela plastova dvířka a pustila mě i s nákupním vozitkem ven z
bezkontaktní zony.
Problém můj byl, že jsem nákup zapomněla
na odkladové váze. U vchodu jsem toto zjistila, že mám prázdný vozík.
Nikdo mě nezastavil ,ani za mnou neběží, aby mě upozornil.
Já jsem po zjištění své hloupé chyby, ihned běžela zpět do obchodu, ale paní prodavačka už měla můj nákup v košíku a odnasela do regálů.
Můj dotaz je : Bylo to takto v pořádku????? Děkuji Poláková Hana


Požadované řešení

Nevím. Já si promluvím se svým lékařem. Co by se mělo změnit v obchodě nechám na Vás. Jsem v důchodu a tak prosím za všechny ostatní důchodce .
Pěkný den


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2024 13:02, před 6 měsíci

Mezi spotřebitelem a podnikatelem došlo k uzavření smlouvy ohledně nakoupeného zboží a vlastnické právo ke zboží přešlo na spotřebitele. Z toho důvodu zboží náleží spotřebiteli a mělo by mu být vydáno.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2024 10:13, před 6 měsíci

Dobrý den, paní Poláková, nedokážeme situaci, která nastala v prodejně objektivně posoudit. Pokud byl personál na místě a nevšiml si, že jste si nákup zapomněla, tak se Vám omlouváme za dané chování. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.7.2024 21:05, před 6 měsíci


Hana Poláková

Hodnocení:

Komentář: Omluvu přijímám. Nastaly mi však starosti.