Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 19.7.2024 jsem v obchodě Lidl Náchod nakoupila zboží v hodnotě 339,95 Kč.kartou Česká spořitelna.
Složenka mě otevřela plastova dvířka a pustila mě i s nákupním vozitkem ven z
bezkontaktní zony.
Problém můj byl, že jsem nákup zapomněla
na odkladové váze. U vchodu jsem toto zjistila, že mám prázdný vozík.
Nikdo mě nezastavil ,ani za mnou neběží, aby mě upozornil.
Já jsem po zjištění své hloupé chyby, ihned běžela zpět do obchodu, ale paní prodavačka už měla můj nákup v košíku a odnasela do regálů.
Můj dotaz je : Bylo to takto v pořádku????? Děkuji Poláková Hana
Nevím. Já si promluvím se svým lékařem. Co by se mělo změnit v obchodě nechám na Vás. Jsem v důchodu a tak prosím za všechny ostatní důchodce .
Pěkný den
|
Tweet |
Mezi spotřebitelem a podnikatelem došlo k uzavření smlouvy ohledně nakoupeného zboží a vlastnické právo ke zboží přešlo na spotřebitele. Z toho důvodu zboží náleží spotřebiteli a mělo by mu být vydáno.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dobrý den, paní Poláková, nedokážeme situaci, která nastala v prodejně objektivně posoudit. Pokud byl personál na místě a nevšiml si, že jste si nákup zapomněla, tak se Vám omlouváme za dané chování. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Omluvu přijímám. Nastaly mi však starosti.