Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den. Dnes jsem zjistil, že mi zmizela v mobilu má věrnostní karta, kterou jsem pravidelně využíval a na které jsem měl asi 172 bodů. Toto se mi stalo již podruhé. Minulý rok mi na dovolené přestala platit Vaše plastová karta i s body. Myslel jsem, že se jedná o nějakou chybu, načež jsem si založil v mobilu kartu druhou .Tato mi ale dnes zmizela a ve vaší aplikaci - moje karty se mi objevila stará karta s posledním nákupem dne 20.9.2023.Jak se dalo předpokládat, bez bodů, i když tam určitě před zmizením této karty nějaké byly. Nevím, zda je toto náhoda, nebo je toto cílená akce Vaší firmy. Prosím o co nejrychlejší vyřešení tohoto problému. Ráno jdu nakupovat do Vaší pobočky a nechám si zavolat manažéra ať toto vyřeší. Tak jsem zvědav, jak to dopadne.
Obnovení mé stávající karty v plném rozsahu.
|
Tweet |
V tomto případě se domníváme, že by mohlo jít o systémovou chybu. Doporučujeme proto spotřebiteli kontaktovat přímo společnost Kaufland.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.