Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#77484Bezdůvodné zrušení věrnostní karty.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2024, před 5 měsíci

radim Doležal

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes jsem zjistil, že mi zmizela v mobilu má věrnostní karta, kterou jsem pravidelně využíval a na které jsem měl asi 172 bodů. Toto se mi stalo již podruhé. Minulý rok mi na dovolené přestala platit Vaše plastová karta i s body. Myslel jsem, že se jedná o nějakou chybu, načež jsem si založil v mobilu kartu druhou .Tato mi ale dnes zmizela a ve vaší aplikaci - moje karty se mi objevila stará karta s posledním nákupem dne 20.9.2023.Jak se dalo předpokládat, bez bodů, i když tam určitě před zmizením této karty nějaké byly. Nevím, zda je toto náhoda, nebo je toto cílená akce Vaší firmy. Prosím o co nejrychlejší vyřešení tohoto problému. Ráno jdu nakupovat do Vaší pobočky a nechám si zavolat manažéra ať toto vyřeší. Tak jsem zvědav, jak to dopadne.


Požadované řešení

Obnovení mé stávající karty v plném rozsahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 10:01, před 5 měsíci

V tomto případě se domníváme, že by mohlo jít o systémovou chybu. Doporučujeme proto spotřebiteli kontaktovat přímo společnost Kaufland.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2024 14:06, před 5 měsíci

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2024 21:54, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 11:53, před 2 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.