Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se ruší prodejna na Chodově. Dnes t.j. Sobota 20.7. to tak vypadalo. Ta prodejna je snad nejhorší v Praze. Hned u vchodu, zvadlé orchideje, tvrdé pečivo, nikde žádný prodavač, pouze jedna pokladní. Obchod je ponurý a skutečně to vypadá, že si s tím nikdo hlavu neláme. Je to skutečně nehezká prodejna. Myslela jsem si, že se dělají nějaké kontroly z vedení, ale to vypadá, že asi ne, protože přece není možné v dnešní době, aby takhle vypadal obchod. Chodím tam 4 roky, ale dnes to byla poslední kapka.
Možná změna vedoucího? Nevím, to už je na Vás.
|
Tweet |
Pokud se problém s jakostí potravin opakuje, může spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
S nedostatkem personálu na prodejně je třeba se obrátit přímo na společnost, která by mohla situaci prověřit a příp. zvážit zaškolení nových lidí či změnu vedoucího pobočky.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Šotková, mrzí nás Vámi popsané komplikace. Váš podnět předáme na danou prodejnu. S pozdravem Lidl s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.