Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#77489Nespokojenost s prodejnou Praha 4 Chodov Vojtíškova ul.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2024, před 6 měsíci

Alena Šotková

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se ruší prodejna na Chodově. Dnes t.j. Sobota 20.7. to tak vypadalo. Ta prodejna je snad nejhorší v Praze. Hned u vchodu, zvadlé orchideje, tvrdé pečivo, nikde žádný prodavač, pouze jedna pokladní. Obchod je ponurý a skutečně to vypadá, že si s tím nikdo hlavu neláme. Je to skutečně nehezká prodejna. Myslela jsem si, že se dělají nějaké kontroly z vedení, ale to vypadá, že asi ne, protože přece není možné v dnešní době, aby takhle vypadal obchod. Chodím tam 4 roky, ale dnes to byla poslední kapka.


Požadované řešení

Možná změna vedoucího? Nevím, to už je na Vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 11:49, před 6 měsíci

Pokud se problém s jakostí potravin opakuje, může spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

S nedostatkem personálu na prodejně je třeba se obrátit přímo na společnost, která by mohla situaci prověřit a příp. zvážit zaškolení nových lidí či změnu vedoucího pobočky.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2024 10:26, před 6 měsíci

Dobrý den, paní Šotková, mrzí nás Vámi popsané komplikace. Váš podnět předáme na danou prodejnu. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:10, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2024 21:45, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.