Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dnes 21.7.v 8 jsem byla v Kauflandu Výškovická.
Pod nohama mi proběhl potkan.
Je to krásné stvoření a vím, že i v obchodě se může objevit, navíc ,když je tam taková spousta dobrot.
Zašla jsem na Informace a chtěla jsem to nahlásit bez nějaké hysterie.Ne každý má na to zvířátko stejný názor jako já.
Přede mnou stál mladík.Na Infu 4 děvčata, v družném rozhovoru.Museli jsme počkat.Po chvíli se k nám otočilo děvče v roušce,obsloužilo mladíka, otočilo se zpátky a pokračovalo v debatě.
Zavolala jsem na ni a když se tedy otočila zpátky ke mně, tak ,co prý chci.
Na moji informaci, že Vám běhá potkan po prodejně odvětila, že no dobře, já to někomu řeknu a šla opět debatovat.
Teď mně napadají jen 2 možnosti, buď budu přístě ječet a nebo se budu tvářit, že se nic neděje a budu chodit jinam.
S pozdravem Sýkorová Jitka
Volba empatičtějších zaměstnanců
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, bylo mi společností Kaufland sděleno, že v případě stížností se můžu s důvěrou obrátit na zákaznické centrum.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.