Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#77491Potkan a chování na Informacích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2024, před 5 měsíci

Jitka Sýkorová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 21.7.v 8 jsem byla v Kauflandu Výškovická.
Pod nohama mi proběhl potkan.
Je to krásné stvoření a vím, že i v obchodě se může objevit, navíc ,když je tam taková spousta dobrot.
Zašla jsem na Informace a chtěla jsem to nahlásit bez nějaké hysterie.Ne každý má na to zvířátko stejný názor jako já.
Přede mnou stál mladík.Na Infu 4 děvčata, v družném rozhovoru.Museli jsme počkat.Po chvíli se k nám otočilo děvče v roušce,obsloužilo mladíka, otočilo se zpátky a pokračovalo v debatě.
Zavolala jsem na ni a když se tedy otočila zpátky ke mně, tak ,co prý chci.
Na moji informaci, že Vám běhá potkan po prodejně odvětila, že no dobře, já to někomu řeknu a šla opět debatovat.
Teď mně napadají jen 2 možnosti, buď budu přístě ječet a nebo se budu tvářit, že se nic neděje a budu chodit jinam.
S pozdravem Sýkorová Jitka


Požadované řešení

Volba empatičtějších zaměstnanců


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 12:29, před 5 měsíci

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.

Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2024 11:56, před 5 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:09, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2024 11:51, před 4 měsíci


Jitka Sýkorová

Dobrý den, bylo mi společností Kaufland sděleno, že v případě stížností se můžu s důvěrou obrátit na zákaznické centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2024 13:11, před 4 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 14:45, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 07:52, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.