Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#77494Zrušení a vyjmutí z evidence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2024, před 6 měsíci

Josef Gottlieb

Znění stížnosti

Přes odhlášení stále zasílají svoje předražené produkty. Dejte si velký pozor od nich něco objednat již se jich nezbavíte.


Požadované řešení

Výmaz mě i manželky z databáze společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2024 13:39, před 6 měsíci

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud podnikatel osobní údaje neodstranil nebo spotřebitele o odstranění údajů nevyrozumí, lze podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Podnět lze podat buď písemně na adrese Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2024 08:38, před 6 měsíci

Vážený zákazníku.
Pro provedení Vašeho požadavku je nezbytná Vaše jednoznačná identifikace, neboť evidujeme více zákazníků stejného jména. Pokud bychom provedli požadované úkony u nesprávného zákazníka, porušili bychom tím příslušnou legislativu, což samozřejmě nechceme, a proto si Vás dovolím požádat o zaslání Vaší žádosti spolu s Vaší jednoznačnou identifikací (jméno, příjmení, adresa, popř. zákaznické číslo či telefon) na e-mail dpo@naturamed.cz, kde bude neprodleně vyřízena. Pokud budete požadovat provedení úkonů k zákaznické kartě 3. osoby (např. Vaší manželky), do své žádosti prosím připojte i její zmocnění (sken plné moci pro požadované úkony), případně nás může kontaktovat přímo ona výše popsaným způsobem.
Děkuji za spolupráci
Libor Kokeš
DPO NaturaMed

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2024 21:53, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 11:51, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.