Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Přes odhlášení stále zasílají svoje předražené produkty. Dejte si velký pozor od nich něco objednat již se jich nezbavíte.
Výmaz mě i manželky z databáze společnosti.
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud podnikatel osobní údaje neodstranil nebo spotřebitele o odstranění údajů nevyrozumí, lze podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Podnět lze podat buď písemně na adrese Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.
Vážený zákazníku.
Pro provedení Vašeho požadavku je nezbytná Vaše jednoznačná identifikace, neboť evidujeme více zákazníků stejného jména. Pokud bychom provedli požadované úkony u nesprávného zákazníka, porušili bychom tím příslušnou legislativu, což samozřejmě nechceme, a proto si Vás dovolím požádat o zaslání Vaší žádosti spolu s Vaší jednoznačnou identifikací (jméno, příjmení, adresa, popř. zákaznické číslo či telefon) na e-mail dpo@naturamed.cz, kde bude neprodleně vyřízena. Pokud budete požadovat provedení úkonů k zákaznické kartě 3. osoby (např. Vaší manželky), do své žádosti prosím připojte i její zmocnění (sken plné moci pro požadované úkony), případně nás může kontaktovat přímo ona výše popsaným způsobem.
Děkuji za spolupráci
Libor Kokeš
DPO NaturaMed
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.