Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Požadoval jsem písemnou formou na formuláři odstoupení od smlouvy u dané spoločnosti. Popis jsem odoslal doporučeně! Asi za týden mi platba z účtu byla znovu strhnuta! Kontaktoval jsem je i na stránce podpory, aby mi neoprávněnou platbu vrátili zpět na účet. Odpověď od spoločnosti zatím nemám!
Flirt kontakt, seznamka
Vracení neoprávněné platby zpět na účet, odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Obchodní podmínky naší stránky, s kterýma uživatel souhlasil při registraci:
Provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Písemné odstoupení od smlouvy bylo odesláno 16.7.2024 (datum na obálce). Předplatné bylo uživateli řádně ukončeno a profil vymazán dne 22.7.2024 - v termínu uvedeném výše ( nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude ukončení účtu nebo předplatného doručeno ).
Uživatel byl o této skutečnosti (ukončení předplatného a vymazání profilu) informován emailem dne 22.7.2024 a na podpoře naší stránky dne 23.7.2024.
Stížnost považujeme za bezpředmětnou.
Dobrý den.
Je pravdou, že písemné oznámení jsem našel v emailovej schránce někde ve spamu ze dne 22.07.24. Nevím síce o čem bylo psaní, pretože účet jste v ten deň zrušili, no částka mi bola strhnuta 22.07.24 hned po půlnoci. To znamená, že když jste strhli finance a nevrátili alikvotní částku za 25dní, tak jste aspoň měli nechat účet otevřený! Podle vašich podmínek je asi zcela normální, že vejdete do obchodu, prodavačce zaplatíte 349czk jen tak a odcházíte s prázdnou! A tohle jste udělali. Jste podvodníci, celá vaše společnost!Navyše 98% ženského pohlaví jsou fake účty a přebrané foto z internetu! Nikdy víc!
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Jestliže byl spotřebitel řádně informován o automatickém prodlužování (prolongaci) členství, je takové prodloužení možné. S ohledem na důležitost této informace považujeme za řádné informování, jestliže je tato skutečnost uvedena přímo ve smlouvě. V případě, že by se informace nacházela např. pouze v obchodních podmínkách, bylo by nutné takové ustanovení považovat za překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku, a tedy neúčinné - nepřihlíželo by se k němu.
V případě řádného informování by po výpovědi ze strany spotřebitele mohla běžet tzv. výpovědní doba - tedy doba, po kterou jsou si strany povinny plnit. Závazek poté zanikne uplynutím této doby. Vzhledem k tomu, že dle popisu spotřebitele bylo ukončeno jeho členství, avšak částka mu byla stržena - v takovém případě by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení, které by společnost byla povinna vrátit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj stížnosti reagovat.
Dobrý den.
Podmínky platby kartou jsou uvedeny ve FAQ - Často kladených otázkách, v platební bráně při realizaci samotné platby a samozřejmě v obchodních podmínkách. Uživatel měl v rámci měsíce dostatek času odeslat odstoupení od smlouvy včas.
Uživatel odeslal písemně odstoupení od smlouvy na adresu provozovatele 16.7.2024, jenom 5 dní před obnovou členství (prolongací).
Uživately bylo předplatné - opakování platby po doručení dopisu zrušeno a profil vymazán a to v rámci lhůt uvedených v obchodních podmínkách naší stránky. S obchodníma podmínkama uživatel souhlasil při registraci, následně také s podmínkama platby kartou uživatel souhlasil při realizaci samotné platby.
Platba nebyla neoprávněná. Stížnost nadále považujeme za bezpředmětnou. Uživatel mohl odeslat odstoupení od smlouvy včas, nebo také mohl odeslat odstoupení od smlouvy na náš email, uvedený zvětšeným písmem v obchodních podmínkách a vyhnout se tak zpožděnému doručení dopisu českou poštou.
Platbu nemáme povinnost uživately vracet. Chyba se nestala na naší straně. V rámci smíru požadovanou platbu zasíláme zpátky uživately a to refundací v platební bráně kde si předplatné zakoupil.
Refundace trvá déle než běžný bankový převod. Platba by měla být uživately připsaná do 10 pracovních dní.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den.
Děkuji za vracenou strhnutou platbu. Neočekával jsem to, no všude je dáno že rozhoduje dátum zásilky při podání, ne při převzetí. To že pošta meškala několik dnů už bohužel není můj problém a dopis jsem odesílal s 5ti denní časovou rezervou, což v rámci republiky je dostatečný čas.
Napsat na váš e-mail by bylo asi bezpředmětné, když jste potřebovali i písemné prohlášení a kdyby vám nebylo doručené do dané lhůty, stejně by jste částku strhli.
Každopádně děkuji za překvapení.
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.