Společnost


Studio Moderna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#7750H2O parní mop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2015, před 9 lety

Marie Krytinarova

Znění stížnosti

Parní mop mam už delší dobu zkratka uz je po zaruce, nevim kam se mám nebo na koho se mám obrátit ,aby my ho opravily


Požadované řešení

No zkratka měly by my to opravit i po záruční době


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 12:43, před 9 lety

Kupující má právo uplatnit právo z vady, která se vyskytne na spotřebním zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Tedy pouze po dobu dvou let od převzetí zboží má prodávající povinnost vyřídit uplatněnou reklamaci zakoupeného výrobku.

Pouze v případě, že kupující s prodávajícím má smluvně ujednanou záruční dobu delší (prodloužená smluvní záruka), má právo na vyřízení reklamace i po uplynutí dvou let od převzetí zboží, a to za podmínek stanovených při prodloužení záruky nad rámec zákona, pokud však zvláštní podmínky pro uplatnění prodloužené záruky nad rámec zákonné záruky nebyly sjednány, platí obecná ustanovení občanského zákoníku o odpovědnosti prodejce za vady zboží.

Pokud však záruční doba již uplynula (zákonná, popřípadě smluvní), prodávající nemá povinnost poslat reklamovanou věc do servisu. Nicméně se lze s prodejcem domluvit na předání kontaktu na servis, či si případně sám spotřebitel může vyhledat servis, který by zboží opravil. V takovém případě se však již bude jednat o provádění placené opravy výrobku dle smlouvy o dílo podle občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2016 17:48, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.