Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Parní mop mam už delší dobu zkratka uz je po zaruce, nevim kam se mám nebo na koho se mám obrátit ,aby my ho opravily
No zkratka měly by my to opravit i po záruční době
|
Tweet |
Kupující má právo uplatnit právo z vady, která se vyskytne na spotřebním zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Tedy pouze po dobu dvou let od převzetí zboží má prodávající povinnost vyřídit uplatněnou reklamaci zakoupeného výrobku.
Pouze v případě, že kupující s prodávajícím má smluvně ujednanou záruční dobu delší (prodloužená smluvní záruka), má právo na vyřízení reklamace i po uplynutí dvou let od převzetí zboží, a to za podmínek stanovených při prodloužení záruky nad rámec zákona, pokud však zvláštní podmínky pro uplatnění prodloužené záruky nad rámec zákonné záruky nebyly sjednány, platí obecná ustanovení občanského zákoníku o odpovědnosti prodejce za vady zboží.
Pokud však záruční doba již uplynula (zákonná, popřípadě smluvní), prodávající nemá povinnost poslat reklamovanou věc do servisu. Nicméně se lze s prodejcem domluvit na předání kontaktu na servis, či si případně sám spotřebitel může vyhledat servis, který by zboží opravil. V takovém případě se však již bude jednat o provádění placené opravy výrobku dle smlouvy o dílo podle občanského zákoníku.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.