Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tímto podávám stížnost na řidiče autobusu, linka 598.
Moje nezletilá dcera jela z Městce Králové linkou 598 v 16.49 - do Slovče. Zakoupila si u řidiče jízdenku.
Na zastávce ve Slovči ji řidič nezastavil, nezastavil ani když ho o to požádala. Byl na ní vulgární a sprostý a odvez ji do další vesnice.
Dcera neměla peníze na jízdenku, aby se vrátila zpět do Slovče..
Tímto podávám stížnost na řidiče z důvodu ohrožení bezpečnosti mé dcery a žádám o urgentní prošetření.
Dagmar Koudelková
***
Urgentní řešení s řidičem autobusu, postih řidiči.
Žádám o informaci jak byla celá záležitost vyřešena.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů (nezastavení na zastávce dle jízdního řádu) je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o., a to e-mailem na: oad@oad.cz anebo písemně na adrese: Polepská 867, 280 02 Kolín.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.