Společnost


AUTOPORT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77524Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2024, před 6 měsíci

Edita Frimlová

Znění stížnosti

Zde jsme 7.4.2021 zakoupili Berlingo XL,
Reklamace č. 1 17.9.2021 chybějící uzávěry na střeše - nutné osobní převzetí.140 Km tam, 140 Km zpět.
Reklamace č. 2 18.2.2021 nejdou otvírat 5-té dveře, nerovnoměrně svítí světla. Objednání dílů. Cesta opět 280 km.
16.3 2021 při opravě práce hrubá, plast se na dveřích vybouluje a hrubá montáž jiných zakoupených dílů. Cesta 280 Km.
Po této zkušenosti přecházíme do servisu do Pardubic.
2.1.2023 servisní prohlídka v Pardubicích a také provedená oprava špatně nasazeného plastového krytu 5-tých dveří v Praze -vylámané úchyty.
21.9.2023 Servisní prohlídka v Pardubicích
24.5.2024 Praha Autoport s.r.o Uzavřena smlouva na prodloužení záruční doby na 72 měsíců či najetých 120000 Km.
28.6.2024 servisní prohlídka v Pardubicích při 59665 Km, objednání náhradních dílů.
15.7.2024 kromě jiného i záruční oprava rozvodového řemenu.
15.7.2024 Zamítnutí reklamace roz. řemenu z důvodu: 16.3.2022 v 10782 Km servisní prohlídka v servisu Autoport (Citroen) v Praze nechal příští servis nastavený na nesprávný servisní interval tedy 20000 Km nebo 1 rok místo 15000 KM a 1 rok. Z tohoto důvodu byly porušeny servisní podmínky Servisní interval nebyl porušen časově, ale kilometrově.
Následoval tel. rozhovor s vedoucím servisu Autoport s.r.o Praha. máme poslat email.
15.7.2024 poslán panu vedoucímu email. Odpověď: Bohužel nevidím kontinuitu v nájezdu kilometrů a ani v čase. Poslední nájezd u nás je z roku 2022 a to 10782 Km a nyní jste na kontrole 2024 a v 60000Km. Pokud si přejete uplatnit opravu závady ze sml. záruky v našem servisu, doporučuji přistavit vozidlo ke kontrole či opravě v souladu s postupy výrobce.

Závada je již, ale opravena a neuznaná záruka v souladu s postupy výrobce z důvodu chyby servisu Autoport s.r.o.
Nikdo se nepozastavuje nad tím, že nám bez připomínek 24.5.2024 v Praze prodloužili záruku za 8603,- Kč, záruku na kterou podle výrobce již nemáme nárok.


Produkt

Citroen Berlingo XL 1,2 PURE TECH S\S LIVE XL Výměna rozvodů, rozvod. .řemene


Požadované řešení

Chybu servisu Autoport s.r.o nezapočítávat jako naše porušení záručních podmínek. Uznání práva na reklamaci nyní i nadále dle prodloužené záruky na 72 měsíců či 120 0000Km.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2024 10:33, před 6 měsíci

Jestliže byla spotřebiteli smluvní záruka poskytnuta a spotřebitel se oprávněně domníval, že splňuje její podmínky, byla smluvní záruka uzavřena platně a měla by být plněna. Pokud závada spadala pod záruční podmínky, měla být vada opravena bezplatně, případně za poplatek určený smlouvou.

Mimo to spotřebitel nemůže být sankcionován na základě pochybení společnosti. Pokud tedy společnost pochybila v nastavení servisního intervalu, nemůže následně ze své chyby profitovat. Zároveň je spotřebitel povinen dodržovat určené podmínky, což dle popisu učinil.

Pokud nedojde ke smírnému řešení, doporučujeme se v tomto případě obrátit na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:12, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2024 13:58, před měsícem

Spotřebitelka doplnila následující:
Dobrý den,
k pokročení v naši stížnosti na společnost Autopot,s.r.o. nedošlo.
Společnost s námi nekomunikovala.

Na konci července jsme raději ještě oslovili přímo společnost Citroen Automobil Import s.r.o., po čase nakonec SNAD došlo k uznání reklamace i do budoucnosti, pokud ne máme se obracet na jejich společnost. Jistotu tedy nemáme. Vybraná komunikace viz. přílohy. Záruku na motor. řemen nám ovšem nikdo neproplatil, jen nám byla určena kompenzace 9000,- jako omluva u Autoportu s.r.o Praha, kterou můžeme uplatnit u nich na servisních úkonech.
Ovšem jestli budeme mít odvahu naše auto svěřit ještě někdy Autoportu po našich několikati špatných zkušenostech ,(od vyrvání plas. kolíčků u vnitřního plastu pátých dveří , hrubě namontovaných doplnků...., až po chybu v servisní knížce a jejich nezájmu v řešení nápravy), abychom mohli využít této kompenzace , to ještě nevíme.

Pro nás je situace co se týče budoucí záruky snad vyřešena a to díky oslovení společnosti C.Automobil Import s.r.o .

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.