Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77525Řidička neustále na mobilním telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2024, před 6 měsíci

Denisa Struharňanská

Znění stížnosti

Dobrý den, moje babička jezdí 3 x týdně z Havířova město magistràt na zastávku Lučina.

Již několikrát po sobě jela s paní řidičku, která ke skoro neustále za jízdy na mobilním telefonu.

Soukromě telefonuje, prohlíží si onternetové stránky z oblečením a to vše s cestujícím.
Poprvé jsme to ještě nějak přehlédli, říkali jsme si, že to bude asi ojedinělé, ale toto se opakuje každou jízdu s paní řidičku.

Bohuźel neznám její jméno, ale jelikož se jedná o ženu myslím, že je na této lince pouze jedna.


Požadované řešení

Prosím upozorněte paní řidičku ať opravdu za jízdy mobilní telefon nepoužívá. Touto linkou jezdí i mé děti a já je už radši vozík do Havířova autem. Nebylo by příjemné kdyby se opravdu cokoliv stalo. Velmi děkuji za vstřícnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 15:58, před 6 měsíci

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu. Jestliže by se prokázalo, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, mohl by zaměstnavatel následně vyvodit z takového jednání řidiče i případné důsledky v rámci pracovněprávního vztahu. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit ohledně porušování dopravních předpisů oznámení Policii ČR.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2024 16:42, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.