Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, moje babička jezdí 3 x týdně z Havířova město magistràt na zastávku Lučina.
Již několikrát po sobě jela s paní řidičku, která ke skoro neustále za jízdy na mobilním telefonu.
Soukromě telefonuje, prohlíží si onternetové stránky z oblečením a to vše s cestujícím.
Poprvé jsme to ještě nějak přehlédli, říkali jsme si, že to bude asi ojedinělé, ale toto se opakuje každou jízdu s paní řidičku.
Bohuźel neznám její jméno, ale jelikož se jedná o ženu myslím, že je na této lince pouze jedna.
Prosím upozorněte paní řidičku ať opravdu za jízdy mobilní telefon nepoužívá. Touto linkou jezdí i mé děti a já je už radši vozík do Havířova autem. Nebylo by příjemné kdyby se opravdu cokoliv stalo. Velmi děkuji za vstřícnost.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu. Jestliže by se prokázalo, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, mohl by zaměstnavatel následně vyvodit z takového jednání řidiče i případné důsledky v rámci pracovněprávního vztahu. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit ohledně porušování dopravních předpisů oznámení Policii ČR.
Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.