Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77534Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2024, před 6 měsíci

Jaroslava Halmanová

Znění stížnosti

S vyřízením pojistné události nesouhlasím. Chápu, že Evr.pojišťovna má nastavena pravidla tak, jak mi bylo sděleno a tudíž nemáme nárok na vrácení peněz, protože manžel nebyl hospitalizován. Ale CK Fischer jsem zaplatila stornopoplatek výši 50%,
a do dnešního dne mi nebyly vyčísleny stornopoplatky, tj.náklady, které prý vznikly CK /bylo mi sděleno telefonicky p.R./ - fa od hotelu a letecké společnosti. Z obchodních podmínek čl.5 VOP trvám na vyčíslení stornopoplatů od CK Fischer.


Produkt

č. zájezdu 70112978 CK Fischer


Požadované řešení

Vyčíslení stornopoplatků za hotel a leteckou společnost /zaslat faktury/
Eventuelně vrátit část peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2024 16:25, před 6 měsíci

Podle ustanovení § 2533 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitelka skutečně právo žádat po pořadateli zdůvodnění výše odstupného (dále také jako "stornopoplatek").

Pokud tak pořadatel neučiní a spotřebitelka se bude domnívat, že výše odstupného ve vztahu ke konkrétnímu zájezdu, který spotřebitelka zakoupila, je nepřiměřená, mohla by po pořadateli žádat, aby jí vrátil rozdíl mezi výší skutečně uhrazeného stornopoplatku a přiměřenou výší stornopoplatku. Přiměřenost stornopoplatku se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:17, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 10:25, před 26 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.