Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#7756Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2015, před 9 lety

Miroslav Senko

Znění stížnosti

Dne 18.7.2015 jsem si koupil telefon v Olympii Brno Modřice, 9.9 2015 přestal fungovat displej.

Odpoved EW:
MT nesplnuje predpoklady a podminky pro zarucni opravu. MT vykazuje mechanicke poskozeni na lcd kompletu, v dusledku cehoz doslo k poruseni zarucnich podminek ve smyslu vystaveni mt nadmernemu mechanickemu namahani. Mechanicke namahani primo souvisi se zavadou nefunguje mt, zobrazuji se svetle pruhy.



Mobil sem mel ani ne mesic a pul a prakticky jsem ho nepoužíval jen na volaní a vyjímečně sms. Stahl jsem si na to jednu hru, Facebook aplikaci a jednu další, vše z google play + používaní fotaku. Mobil jsem se nepokoušel otevřit, jenom na sim card slot a pamětovou kartu. Mobil me nikdy nespadl ani na zem. A nosil jsem ho jen v kapse v obalu vyjímečně v baťohu.

1) ani netuším co znamena MT nebo nadmerné mechanické namahaní
2) mobil co nefunguje ani 2 mesíce a chcou po mě za opravu 2,200kč když jsem s mobilem nic nedělal?
3) jedina mini-vada o které vim je kryt od pametové karty, ktera me nešla ze začatku otevřit takže je možna o pul milimetru zmačknutá
4) 13.9 v 21 hodin me poslali e-mail že se mam rozhodnout do 15.9. jinak pošlou mobil z5 do EW bez opravy to je v pořadku? Když jim servis podle emailu odpovedel už 11.9.2015
5) mobil stal skoro 7000kč takže to není malo penez a mobil potřebuji nevim co mam dělat

Prosím o pomoc jestli to nejak jde.

Děkuji.


Produkt

Mobilní telefon Samsung A3


Požadované řešení

nový telefon, nebo uznana reklamace a oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 11:54, před 9 lety

Je-li mechanické poškození výrobku důsledkem použití nekvalitního materiálu či konstrukční vady výrobku, které tak nemůže být používáno ke svému běžnému účelu, není tímto dostatečně naplněna podmínka způsobení vady samotným spotřebitelem. Reklamaci nelze zamítnout pouze na základě obecného konstatování, že se na zboží vyskytuje mechanické poškození, nýbrž na základě konkrétního odborného posouzení reklamované vady prodejcem. Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnout v době 24 měsíců od převzetí. Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, tak jako v tomto případě, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad.

Pokud prodejce reklamovanou vadu náležitě odborně posoudil a vydal spotřebiteli písemné potvrzení o zamítnutí reklamace s řádným odůvodněním zamítavého stanoviska, tím způsobem, aby bylo uvedené rozhodnutí prodejce přezkoumatelné soudním znalcem z oboru, pro takový případ spotřebiteli doporučujeme nechat zaznamenat svůj nesouhlas se způsobem vyřízení reklamace na reklamační protokol, výrobek si z uzavřeného reklamačního řízení převzít a neprodleně přistoupit k objednání znaleckého posudku, na základě kterého lze vyřízení reklamace účinně rozporovat. Reklamované vady věci doporučujeme se znalcem nejprve zkonzultovat a poté předat zboží k posouzení a vyhotovení znaleckého posudku. Seznam znalců je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem je vhodné se předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení.

Vyjde-li podaný znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, bude spolehlivě nezávislou odbornou osobou, znalcem, prokázáno, že reklamace byla důvodná. V takovém případě je značným způsobem posílena důkazní pozice spotřebitele, který se může znovu obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat k úhradě po prodejci jako účelně vynaložený náklad spojený s oprávněnou reklamací, rovněž však i další související výdaje s uplatněnou reklamací (jízdné, poštovné).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.9.2015 14:30, před 9 lety


Miroslav Senko

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.9.2015 09:08, před 9 lety

Vážený pane Senko,

podrobně jsem si prošla Váš podnět ohledně neuznané reklamace a zamítnutí záruční opravy.

Vzhledem k tomu, že na fotografiích, které jsme pořídili při uplatnění reklamace, nejsou patrné stopy mechanického poškození displeje, rozhodli jsme se, mechanické poškození opravit na naše náklady.

Dnes bude na servis zaslána informace o tom, aby telefon uvedli do souladu se záručními podmínkami jeho opravou.

Pevně věříme, že budete s tímto řešením spokojen. Jakmile bude výrobek po opravě zpět na prodejně, kde jste reklamaci uplatnil, budeme Vás informovat o možnosti jeho vyzvednutí.

Zároveň věříme, že i přes tuto nemilou zkušenost, zůstanete našim spokojeným zákazníkem.

S přáním příjemného dne

Bc. Jana Jurčová
Service specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.9.2015 14:18, před 9 lety


Miroslav Senko

Hodnocení: