Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77568Klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2024, před 6 měsíci

Martina Chalupová

Znění stížnosti

Dobrý den, je nějaký důvod, proč ve vozech č. 64 není prakticky nikdy zapnutá klimatizace?
Jezdím denně a klimatizace byla za poslední dva měsíce, kdy jsou vysoké teploty zapnutá zhruba 2x.
Autobusy mnohdy stojí v kolonách, tak je to velmi nepříjemné
Děkuji za prověření!


Požadované řešení

Ve vozech vybavených klimatizací zajistit její používání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2024 08:42, před 6 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.

Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:22, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.