Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera bez ohlášení mě volá řidič že veze zásilku po vzájemné domluvě byla zásilka dohodnutá na dnešní den v 13 h . Bohužel od rána se firma neozvala ani není možné se dovolat vše ovládá robot. Pomocí chatu mě paní psala že vše zjistí a zjedná nápravu bohužel ani to se nestálo. Vůbec nemám tušení kdy mě zásilka dorazí a hlavně sem si vzala půl dne volna a zajistila lidí na pomoc s 50kg balíkem..
Zkusila jsem oslovit řidiče který se strašně omlouval že jim to dispečerka nezadala a zásilka dál leží v depu.
Smutný že řidič má větší zájem o dodání zásilky než jeho dispečerka který je to evidentně úplně jedno. Kdyby bylo v možnosti k dodání zásilky si firmu zvolit určitě ne Geis
Doufám že se firma brzi ozve a učiní nápravu.
Nedoručení zásilky o hmotnosti 50kg
Doručit zásilku dne 26.7.2024 v čase 13h
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Geis CZ s.r.o. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.geis-group.cz/cs/kontakt#mailform.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.