Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77573Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2024, před 6 měsíci

Mariia Havova

Znění stížnosti

Dobrý den. Moc nerada, ale chtěla bych Vam sdělit svou negativní zkušenost s pobočkou CK Fischer na adrese Řevnická 121/1, Praha 5, 15521. Vždycky jsme byli spokojeni s zakoupeným zájezdem, popr. vděčni za rychle vyřešení komplikaci se kterými se člověk muže během cestování setkat. Nicméně letošní dovolená se nám bohužel nepodařila. Koncem června jsme si koupili zájezd do Maroka v termínu 22.7 až 29.7, včetně pojištění. Zájezd jsme si koupili osobně na pobočce, kde pan P nám laskavě a ochotně ukázal hotely a zodpověděl na všechny dotazy. Před zaplacením jsem se zeptala jestli není potřeba do vybrané destinace pořídit visum. Na můj dotaz pan P odpověděl že ne. Dále jsem upozornila ze máme ukrajinské doklady - ze mám trvaly pobyt, další cestující dočasnou ochranu. Následovala odpověď ze stejně žádná visa nepotřebujeme. Jelikož komunikace proběhla osobně, bohužel to nemám jak písemně doložit. Dne 22.7. na přepážce na letišti, kam jsme šli odevzdat zavazadla, nám bylo řečeno ze potřebujeme visa, ověřili to telefonicky s vedoucím a proto nám oznámili ze musí let zrušit a dal to řešit s cestovní kanceláři. Na pobočku jsem volala 3x- jelikož nikdo nezvedal telefon a následně se neozval, volala jsem zákaznickou linku, kde mi bylo doporučeno jet na pobočku a řešit to osobně s prodejcem, kam jsme se během půl hodiny dostavili s naději ze nám s dlouze očekávanou dovolenou pomůžou. Na pobočce pan P tvrdil ze si nevybavuje jestli jsme o tom spolu mluvili a následně dorazila vedoucí pobočky, paní TB, která mluvila poměrně emotivně, zeptala se “Mate to na papíru? Nemate. Je to tvrzení proti tvrzení. Měla jste přečíst vstupní podmínky.” Zodpověděla jsem na to že určitě to by byla má chyba, nicméně neměla jsem pocit ze to mám ověřovat, jelikož jsem se na to zeptala prodejce, který je v dane oblasti podle mého názoru jistě kompetentnějši než já. Dále pokračovala relativně agresivní komunikace ze strany paní vedoucí s tím že žádnou zodpovědnost za to už nenesou. Jelikož nám nebyli nabídnuty žádné možnosti řešení situace, zeptali jsme se na to sami. Bylo nám řečeno ze musíme zavolat na ambasádu a zajistit visa (bohužel už bylo 17.15 hod), pak by zkusili zjistit jestli nám mohou nabídnout náhradní let, který bychom měli zaplatit sami včetně transferu do hotelu a zájezd by se nám zkrátil po dobu vyřízení visa ( pokud by sehnali letenky na jiné letadlo, což nám nemohli zaručit). Jediné co jsme byli schopni zjistit na webových stránkách, ze vyřizování visa muže trvat několik dni. S ohledem na podmínky a hlavně přístup jsme zvolili sepsat reklamace ihned -žádné potvrzení o tom jsme dodnes nedostali a následující den nám volali z CK s otázkou kdy přesně přiletíme, protože tu informaci musí předat delegatovi - takže bohužel informace o zrušení zájezdu pravděpodobně ani nebyla předána.

S ohledem na proběhlou situaci bych rada dostala zpětnou vazbu. I přestože to nemám podle paní vedoucí TB “doložené na papíru” a “peníze nám stejně nikdo nevrátí protože si nepřipouští ze chyba je na její straně”, nemyslím si ze podobný přístup a hlavně agresivní způsob komunikace vůči zákazníkům muže být v dnešní době akceptovatelný, jelikož primárně jsme se z naši strany snažili dohledat možnost situaci vyřešit, popr. si rovnou koupit nový zájezd, jelikož dovolenou v práci jsme již nemohli zrušit. Také, vzhledem k přístupu, si bohužel nejsem jista ze reklamace zájezdu se vůbec někam dostala.


Požadované řešení

Vracení peněz za zakoupený zájezd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2024 18:51, před 6 měsíci

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si podmínky vstupu do určité země řádně ověřili, aby předešli obdobným problémům. To je možné učinit například na stránkách ministerstva zahraničních věcí (mzv.gov.cz).

Dle § 430 občanského zákoníku však platí, že konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že vízum k vycestování do zahraničí není třeba, měla by být tato informace pravdivá.

V návaznosti na to by mohla spotřebitelka požadovat náhradu škody dle ustanovení § 2950 OZ, ve kterém se uvádí, že osoba, která se hlásí jako příslušník určitého povolání k odbornému výkonu nebo jinak vystupuje jako odborník, nahradí škodu, kterou způsobí neúplnou nebo nesprávnou informací nebo škodlivou radou danou za odměnu v záležitosti svého vědění nebo dovednosti.

K tomu by však bylo třeba prokázat mimo jiné to, že informace byla zaměstnancem společnosti skutečně poskytnuta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:27, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 10:40, před 27 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.