Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den už tři měsíce bydlím v obci vráto a za tři měsíce snad ani jednou nepřijel autobus v čas = podle jízdního řádu
Neustále musím jezdit o autobus dřív když chci být někde na čas a to že někteří řidiči buď neumí ani normálně zabrzdit nebo při brždění použít spojku, otevřít a zavřít dveře a nikoho v nich nepřivřít k tomu se ani nevyjadřuji protože bych se vytočila ještě víc!!!
Doufám že se to začne nějak řešit…stížnost píšu už po druhé a budu psát neustále dokud nezačne aspoň jezdit v čas!! Děkuji
Pořádně proškolit a zaučit zaměstnance!!!
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.