Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#77577Změna tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2024, před 6 měsíci

Jiří Pavlásek

Znění stížnosti

Na int. stránkách inzerujete slevu na tarif neomezené volání + 4gb za 399 Kc. Chtěl jsem přejít na trnto tarif, ale operátorka mi řekla, že to platí jen pro nové zákazníky. To se ovšem v nabídce neuvádí a jde tedy o zavádějící reklamu. V minulosti jsem tarif již několikrát měnil, ale s tímto jsem se ještě nesetkal. Je to naprosto nefér jednání, které mě donutí změnit operátora.


Požadované řešení

umožnit změnu za inzerovaných podmínek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2024 18:09, před 6 měsíci

Nekalosoutěžní praktika konkrétně pak klamavá reklama je upravena v § 2977 občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 písm. c) uvedeno, že při posuzování, zda je reklama klamavá, se přihlédne ke všem jejím výrazným znakům, zvláště se přihlédne k údajům, které reklama obsahuje ohledně podmínek, za nichž se zboží dodává nebo služba poskytuje.

Pokud by bylo prokázáno, že o klamavou reklamu skutečně jde, mohla by osoba, jejíž právo bylo nekalou soutěží ohroženo nebo porušeno, proti rušiteli požadovat, aby se nekalé soutěže zdržel nebo aby odstranil závadný stav. Dále může požadovat přiměřené zadostiučinění, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení (§ 2988 OZ).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2024 18:17, před 6 měsíci

Hezký den, na internetových stránkách https://www.o2.cz/osobni/volani/mobilni-tarify je pod nabídkou tarifu NEO+ Modrý za 399 Kč měsíčně uvedeno, že akce na NEO+ Modrý platí do 13. 8. 2024 nebo do odvolání, a to pro nově sjednané služby. V případě, že máte zájem o změnu stávajícího tarifu na NEO+ Modrý, není možné nabídku tarifu za uvedenou cenu bohužel využít. S přáním hezkého dne Tomáš Sachr, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:40, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2024 06:08, před 5 měsíci


Jiří Pavlásek

V reklame nebylo uvedeno, ze se jedna pouze o nove zakazniky. Tedy byl jsem uveden v omyl. Chapu, je to neprustrelne, reseni je pro me zmena operatora. Vec tedy ukoncim.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:15, před měsícem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.