Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 10.1.2024 zakoupen na MALL.CZ inzerovaný set produktů Bosch chladničky KGN36VICT a CASO ruční vakuovačky Vacu OneTouch Eco-Set za cenu 17.633 s DPH. Zboží dorazilo v pořádku, na dodacím listu je správně uvedena lednice a vakuovačka jako jeden celek dvou produktů za jednu cenu.
Lednice funguje, vakuovačka bohužel ne.
Dne 2.2. 2024 byla podle návodu prodejce zahájena reklamace vakuovačky s tím, že vadné zboží prosím opravit, nebo dodat jiný, ale funkční kus. Ten samý den byl přístroj odeslán k prodejci způsobem, který prodejce určil (zásilkovna).
Dne 20.3.2024 stále nebyla od Allegra žádná odpověď, proto byla znovu odeslána stejná reklamace vakuovačky (bez samotného vadného kusu, protože ten byl odeslán již 2.2.2024)
Dne 25.7.2024 jsem věc urgoval telefonicky na info lince, kde potvrdili, že reklamaci evidují a zboží jim bylo zasláno.
Dne 26.7.2024 Allegro odpovídá, že neuznává reklamaci, protože vakuovačka byla prý k lednici přiložena jako dar.
nefungující CASO ruční vakuovačka Vacu OneTouch Eco-Set
Ideálně dodat funkční vakuovačku. Ať už výměnou, nebo opravou. Jsem přístupný i alternativním řešením.
|
Tweet |
Jestliže společnost inzerovala "set" a neupozornila již v nabídce, že se jedná pouze o koupi chladničky, nikoli o koupi setu chladničky a vakuovačky, domníváme se, že by měla být reklamace vakuovačky vyřízena. Spotřebitel by totiž měl být předem informován o tom, zda se kupní smlouva vztahuje na oba produkty, či zda se jedná o koupi pouze jednoho produktu a druhý je dárkem k objednávce.
Zároveň je důležité i zmínit označení "set", které může u spotřebitelů vzbuzovat, že se jedná o koupi dvou předmětů, nikoli pouze jednoho.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, vakuovačka byla uvedena jako dárek zdarma k nákupu lednice, nikoliv součást lednice. Tuto informaci zákazník obdržel v informačním e-mailu. Na faktuře je vakuovačka uvedena bez ceny. Zákazník uhradil cenu lednice, která byla inzerována plus poplatky za zvolené služby v objednávce (standardní doručení a službu komplet s instalací). Za vakuovačku zákazník neplatil, proto nemůže být zahájena reklamace. Přeji pěkný den. Zákaznické centrum Mall.cz. overeno@mall.cz
Dobrý den,
před nákupem byla nabídka formulována jako sada "chladnička + vakuovačka" za danou cenu. V dodacím listu je to uvedeno to samé, viz výstřežek v příloze. To, že za tuto cenu bylo nabídnuto dvojí zboží pro mě byl důvod, proč bylo zboží nakoupeno u tohoto prodejce. Z nabídky nebylo zřejmé, že jeden z nabízených produktů není ve funkčním stavu.
Turyna Petr
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
V případě, že by se jednalo skutečně o dárek k produktu, neužila by se "běžná" dvouletá lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, neboť nedošlo ke koupi produktu. S ohledem na to, že spotřebitel i nadále trvá na tom, že se jednalo o set, resp. "sadu", což podložil i výstřižkem dodacího listu, ve kterém je uvedeno "Sada obsahuje:", se však domníváme, že spotřebitel reklamaci uplatnit může. Jedná se však o náš nezávazný právní názor a jiné orgány (např. ČOI, soud) mohou být opačného názoru.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla doložit, že se skutečně jednalo o dárek, případně informovat o jiném vývoji stížnosti.
Dobrý den, již jsme se vyjádřili, že lednice nebyla zakoupena v setu s vakuovačkou. Zákazník byl informován,že vakuovačka je dárek zdarma k zakoupené lednici. Samotná vakuovačka byla inzerována jako set - ruční vakuovačka Vacu OneTouch Eco-Set. Věříme, že se jedná pouze o neporozumění. Reklamace na vakuovačku není možné uznat. Byla doručena zdarma. Tuto informaci zákazník dostal: Objednané zboží v zásilce:1 × chladnička KGN36VICT + dárek CASO ruční vakuovačka Vacu OneTouch Eco-Set: 17.633,00 Kč , 1 × CASO ruční vakuovačka Vacu OneTouch Eco-Set: 0,00 Kč Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. zákaznický servis Mall.cz
Dobrý den,
pokud trváte na tom, že k nákupu jako dárek poskytujete nefunkční produkt, prosím o navrácení tohoto nefunkčního daru. Věřím, že alespoň na toto nárok mám.
Děkuji
Petr Turyna
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Naše stanovisko zůstává i nadále v platnosti.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby na vyjádření spotřebitele mohla reagovat.
Dobrý den, situace byla opakovaně posouzena a uznána ve prospěch zákazníka. Výrobek se v tuto chvíli již neprodává, není tedy možná výměna za nové zboží. Vzhledem k tomu, že byl dárek zaslán zdarma, nelze za něj vrátit platbu. Zákazníkovi byl na e-mail zaslán slevový poukaz v hodnotě dárku. Přeji krásný den. Zákaznické centrum Mall.cz, overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Věc nakonec uzavřena proklientsky, věc považuji za uzavřenou. Děkuji všem stranám.