Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#77580Neuznání reklamace - nákup dvou produktů za jednu cenu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2024, před 6 měsíci

Petr Turyna

Znění stížnosti

Dne 10.1.2024 zakoupen na MALL.CZ inzerovaný set produktů Bosch chladničky KGN36VICT a CASO ruční vakuovačky Vacu OneTouch Eco-Set za cenu 17.633 s DPH. Zboží dorazilo v pořádku, na dodacím listu je správně uvedena lednice a vakuovačka jako jeden celek dvou produktů za jednu cenu.

Lednice funguje, vakuovačka bohužel ne.

Dne 2.2. 2024 byla podle návodu prodejce zahájena reklamace vakuovačky s tím, že vadné zboží prosím opravit, nebo dodat jiný, ale funkční kus. Ten samý den byl přístroj odeslán k prodejci způsobem, který prodejce určil (zásilkovna).

Dne 20.3.2024 stále nebyla od Allegra žádná odpověď, proto byla znovu odeslána stejná reklamace vakuovačky (bez samotného vadného kusu, protože ten byl odeslán již 2.2.2024)

Dne 25.7.2024 jsem věc urgoval telefonicky na info lince, kde potvrdili, že reklamaci evidují a zboží jim bylo zasláno.

Dne 26.7.2024 Allegro odpovídá, že neuznává reklamaci, protože vakuovačka byla prý k lednici přiložena jako dar.


Produkt

nefungující CASO ruční vakuovačka Vacu OneTouch Eco-Set


Požadované řešení

Ideálně dodat funkční vakuovačku. Ať už výměnou, nebo opravou. Jsem přístupný i alternativním řešením.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 14:38, před 5 měsíci

Jestliže společnost inzerovala "set" a neupozornila již v nabídce, že se jedná pouze o koupi chladničky, nikoli o koupi setu chladničky a vakuovačky, domníváme se, že by měla být reklamace vakuovačky vyřízena. Spotřebitel by totiž měl být předem informován o tom, zda se kupní smlouva vztahuje na oba produkty, či zda se jedná o koupi pouze jednoho produktu a druhý je dárkem k objednávce.

Zároveň je důležité i zmínit označení "set", které může u spotřebitelů vzbuzovat, že se jedná o koupi dvou předmětů, nikoli pouze jednoho.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2024 13:43, před 5 měsíci

Dobrý den, vakuovačka byla uvedena jako dárek zdarma k nákupu lednice, nikoliv součást lednice. Tuto informaci zákazník obdržel v informačním e-mailu. Na faktuře je vakuovačka uvedena bez ceny. Zákazník uhradil cenu lednice, která byla inzerována plus poplatky za zvolené služby v objednávce (standardní doručení a službu komplet s instalací). Za vakuovačku zákazník neplatil, proto nemůže být zahájena reklamace. Přeji pěkný den. Zákaznické centrum Mall.cz. overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.7.2024 15:07, před 5 měsíci


Petr Turyna

Dobrý den,
před nákupem byla nabídka formulována jako sada "chladnička + vakuovačka" za danou cenu. V dodacím listu je to uvedeno to samé, viz výstřežek v příloze. To, že za tuto cenu bylo nabídnuto dvojí zboží pro mě byl důvod, proč bylo zboží nakoupeno u tohoto prodejce. Z nabídky nebylo zřejmé, že jeden z nabízených produktů není ve funkčním stavu.
Turyna Petr

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2024 13:13, před 5 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

V případě, že by se jednalo skutečně o dárek k produktu, neužila by se "běžná" dvouletá lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, neboť nedošlo ke koupi produktu. S ohledem na to, že spotřebitel i nadále trvá na tom, že se jednalo o set, resp. "sadu", což podložil i výstřižkem dodacího listu, ve kterém je uvedeno "Sada obsahuje:", se však domníváme, že spotřebitel reklamaci uplatnit může. Jedná se však o náš nezávazný právní názor a jiné orgány (např. ČOI, soud) mohou být opačného názoru.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla doložit, že se skutečně jednalo o dárek, případně informovat o jiném vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2024 13:39, před 5 měsíci

Dobrý den, již jsme se vyjádřili, že lednice nebyla zakoupena v setu s vakuovačkou. Zákazník byl informován,že vakuovačka je dárek zdarma k zakoupené lednici. Samotná vakuovačka byla inzerována jako set - ruční vakuovačka Vacu OneTouch Eco-Set. Věříme, že se jedná pouze o neporozumění. Reklamace na vakuovačku není možné uznat. Byla doručena zdarma. Tuto informaci zákazník dostal: Objednané zboží v zásilce:1 × chladnička KGN36VICT + dárek CASO ruční vakuovačka Vacu OneTouch Eco-Set: 17.633,00 Kč , 1 × CASO ruční vakuovačka Vacu OneTouch Eco-Set: 0,00 Kč Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. zákaznický servis Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2024 14:25, před 5 měsíci


Petr Turyna

Dobrý den,

pokud trváte na tom, že k nákupu jako dárek poskytujete nefunkční produkt, prosím o navrácení tohoto nefunkčního daru. Věřím, že alespoň na toto nárok mám.

Děkuji

Petr Turyna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2024 15:45, před 5 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Naše stanovisko zůstává i nadále v platnosti.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby na vyjádření spotřebitele mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2024 08:23, před 5 měsíci

Dobrý den, situace byla opakovaně posouzena a uznána ve prospěch zákazníka. Výrobek se v tuto chvíli již neprodává, není tedy možná výměna za nové zboží. Vzhledem k tomu, že byl dárek zaslán zdarma, nelze za něj vrátit platbu. Zákazníkovi byl na e-mail zaslán slevový poukaz v hodnotě dárku. Přeji krásný den. Zákaznické centrum Mall.cz, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.8.2024 10:19, před 5 měsíci


Petr Turyna

Hodnocení:

Komentář: Věc nakonec uzavřena proklientsky, věc považuji za uzavřenou. Děkuji všem stranám.