Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#77586Zákaznický účet ***, datový tarif tel.***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2024, před 6 měsíci

Michal Čevela

Znění stížnosti

Dobrý den, mám u Vás zákaznický účet *** na jméno Michal Čevela se závazkem platit 390 Kč po dobu 2 roky. Na vaší infolince mi nikdo nepomohl. Chci zrušit služby nad rámec této částky, tedy abych vám platil měsíčně 390 Kč+60 kč splátku přístroje. Ze zákona mám závazek na těch 390 Kč a nic víc. Pokud mi nenavrhnete řešení, začnu to řešit soudně, protože přece není možné, abych měl ve smlouvě 390 Kč a operátor mi tvrdil, že to nijak nesníží? To výsměch zákazníkovi a českým zákonům.
Už podstata těchto dvou tarifů odporuje zákonu o ochraně spotřebitele, protože byly uměle nadhodnoceny a od nich se nyní odvíjí falešné slevy, a to, že mi nejste schopni podržet závazek pouze těch 390 kč je důvod k okamžitému zrušení bez jakýchkoliv sankcí. Máte na stránkách napsáno zavolejte, domluvíme se. Nikdo se se mnou domlouvat nechce. Tvořím www stránky, tak to budu zdřejmě řešit tím, že do dvou dnů toto bude na předních stranách vyhledávačů po zadání klíčových slov Vodafone, zkušenosti, levný tarif, tarif na mírů, přejděte k nám, atd. A pár facebookových příspěvků toto ještě podpoří. Děkuji za pochopení.


Michal Čevela
***


Produkt

Je to pravá česká bouda


Požadované řešení

Platit 390 Kč měsíčně+60 kč splátka přístroje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 16:21, před 6 měsíci

V tomto případě by se mohlo jednat o jednostrannou ultimativní změnu smlouvy, při které má spotřebitel možnost volby, zda mlčky akceptuje změnu provedenou společností, či zda se rozhodne závazek předčasně ukončit. Společnost musí o změně podmínek řádně a včas spotřebitele informovat.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek/smlouvy. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek/smlouvy dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2024 08:41, před 6 měsíci

Dobrý den, pane Čevelo, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2024 21:51, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 11:48, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.