Společnost


FIKKO market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77587Vrácení lahví od piva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2024, před 6 měsíci

Jana Schleissová

Znění stížnosti

šlo o vrácení lahví od piva, kdy si prodavačka vybírala jenom ty lahve s etiketou, které prodávají a obchod ani na tuto službu nebyl vůbec připraven, nakonec se akce neuskutečnila a lahve byly bez problémů vráceny v Peny


Produkt

prodavačka mnou byla rázně upozorněna na to, že podle zákona má ty to lahve přijmout, reakce - nechovám se slušně


Požadované řešení

ať pracují a vykonávají to co mají


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 15:11, před 5 měsíci

Zákon o obalech se vztahuje na podnikající fyzické a právnické osoby, které
1. uvádí obaly na trh: výrobci obalů, dovozci obalů ze zemí mimo území EU a přepravci obalů ze zemí EU
2. uvádí obaly do oběhu: distributoři obalů (tj. osoby, které nakoupí balené výrobky v České republice a předají je dále, ať již úplatně nebo bezúplatně).

Dle § 9 odst. 5 zákona o obalech je osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, povinna zajistit, aby tyto obaly nebo odpady z těchto obalů, jde-li o vratné zálohované jednorázové obaly, byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Zároveň musí taktéž zajistit zpětný odběr těchto obalů nebo odpadů z nich, a zároveň musí informovat spotřebitele o způsobu zajištění tohoto zpětného odběru dle § 10 téhož zákona.

Z výše uvedeného se domníváme, že společnost FIKKO market s.r.o., je povinna zajistit zpětný odběr obalů nebo odpadů z nich, a zároveň musí informovat spotřebitele o způsobu zajištění tohoto zpětného odběru.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FIKKO market s.r.o. na e-mail: info@fikkomarket.cz.

Dle § 36 písm. b) zákona o obalech kontroluje zajištění zpětného odběru osobami, které uvádějí obaly na trh nebo do oběhu prodejem spotřebiteli, Česká obchodní inspekce, na kterou je možné se v případě opakovaného problému s výkupem s podnětem obrátit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 14:29, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 10:52, před 16 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.