Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.7.2024 sobotu v 13.10h jsme ještě s jednou pani čekali na zastávce na Jeneralce Praha 6 směr Nebusice na autobus 161 který mel jet ve 13.18h, autobus přijel , zastavil a když jsme přistoupili blíž ke dveřím ,autobus se rozjel a odjel pryč ,nechapali jsme proč neotevrel? byli jsme opravdu nastvane s pani,řidič nás určitě viděl. Bohužel jsme byli nuceni čekat na další spoj v horku na zastávce kde se není kam schovat před sluncem a ani se posadit , rada bych touto cestou podala stížnost na řidiče a aby byl řádně potrestán !
Autobus 161 zastávka Jeneralka smer Nebusice v čase 13.18h
Základní přezkoušení řidiče !
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost přes kontaktní formulář, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpp.cz/kontakt/kontaktni-formular.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.