Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77593Starý vozeň bez klimatizácie, následok zápal očí z prievanu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2024, před 6 měsíci

Zdenka Rizmanová

Znění stížnosti

Vo vlaku EC 142 zo Žiliny do Prahy číslo vozňa 368 s miestenkou bol bez klimatizácie. Dôsledok zápal spojiviek z prievanu, lebo pri viac ako 30 stupňovej teplote sa bez otvorených okien nedalo vo vlaku vydržať. Mali by ste si to skúsiť. A keď už si kúpim miestenku, tak očakávam aj klímu v týchto teplotách. A keď som cestovala naspäť, tak to isté, hoci ste už mali sťažnosť na vozne bez klimatizácie.


Požadované řešení

Nedávať miestenku do vozňov bez klímy, nakoľko človek očakáva, že v týchto teplotách sa s miestenkou odvezie v iných podmienkach a nie usmažený a so zdravotnými následkami. A že neklamem, môžete sa opýtať sprievodcu, ktorý mal službu na mojej spiatočnej ceste z Prahy do Žiliny dňa 27.7.2024 s odchodom z Prahy 12,19 a videl moje zapálené oko, takže som mala v Prahe pokazenú celú dovolenku a ešte neviem ako sa zápal oka skončí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 15:48, před 5 měsíci

Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.