Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Místenka zakoupená 9.6.2024 na vlak Pardubice -Bratislava.Požadované místenky 4 solečně,prodáno 3+1.Při nástupu do vlaku byla místa obsazena cestujícími s další platnou místenkou zakoupenou 19.7.2024.Žádost o vydání potvrzení ,že jsou místa obsazená byla paní průvodčí odmítnuta.Nechápu, jak můžou ČD v dnešní době prodat na jedno místo dvě místenky,a neumějí posadit 4 cestující společně do jednoha kupé,když volná místa byla.
Vlak 279 EC,vůz 367 místa 71,72,73,78
Žádám vysvětlení.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil u společnosti reklamaci. Více informací k odškodnění a k reklamaci nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.