Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77595Prodej místenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2024, před 5 měsíci

Petr Jaroš

Znění stížnosti

Místenka zakoupená 9.6.2024 na vlak Pardubice -Bratislava.Požadované místenky 4 solečně,prodáno 3+1.Při nástupu do vlaku byla místa obsazena cestujícími s další platnou místenkou zakoupenou 19.7.2024.Žádost o vydání potvrzení ,že jsou místa obsazená byla paní průvodčí odmítnuta.Nechápu, jak můžou ČD v dnešní době prodat na jedno místo dvě místenky,a neumějí posadit 4 cestující společně do jednoha kupé,když volná místa byla.


Produkt

Vlak 279 EC,vůz 367 místa 71,72,73,78


Požadované řešení

Žádám vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 15:55, před 5 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil u společnosti reklamaci. Více informací k odškodnění a k reklamaci nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.